31 глава

69 9 15
                                    

Майката на Юта тъкмо беше пристигнала на летището където я чакаше нейния син и приятелката му. Жената се чувстваше странно отново да бъде в Корея. Толкова време не беше идвала,че имаше чувството,че всичко е различно.

Как можеше за три години да се променят толкова много неща?!

-Здравейте,госпожо Накомота.-поздрави я Сана и се поклони уважително.

-Наричай ме просто Кей Хи, миличка.-усмихна и се успокоително възрастната жена.

Тя се приближи до сина си и го прегърна. Юта отвърна бързо на прегръдката,като затвори очи за да се наслади максимално на момента.

Тримата се запътиха към колата,която ги чакаше пред летището. Щяха да се приберат в къщата,която Юта беше избрал с малко помощ от страна на Тейонг. Къщата беше на такова местоположение,че Сорн едва ли ще ше да разбере за евентуалните и чести посещения от страна на корееца.

-От Юта разбрах,че сте се запознали случайно.-наруши тишината в колата Кей Хи.

-Наистина запознанството ни беше доста интересно,но се радвам че благодарение на това се сдобих с такъв добър приятел.-щастливо обясни Сана.

Кей Хи ги изгледа леко учудено.

-Вие не сте ли гаджета?-попита неразбиращо възрастната жена.

-Мамо става ли после да ти обясня?-погледна я успокоително сина.

Тя сами кимна и се загледа през прозореца. Обичаше да пътува и да гледа природата покрай нея. Това и напомняше за времето когато със съпруга и бягаха от забързаното ежедневие. Той винаги беше зает,но имаше моменти в които просто се качваха двамата в колата и бягаха от отговорностите си.

-Майката ти изглежда мила.-прошепна Сана на японеца до себе си.

-Така е,но си личи,че много те харесва.-каза и той.

Сана просто му се усмихна и се загледа в телефона си.

-Щом ще се правим на гаджета,може и да спим в една стая.-опита се да я подразни Юта.

Сана го погледна учудено,но щом видя самодоволната му усмивка разбра,че той се опитва да я подразни.

-Защо не?! Макар,че не знам тогава как с Тейонг ще можете да се чукате спокойно.-отвърна му тя със закачлива нотка в гласа си.

Юта само изпуфтя и леко бутна по рамото. Мразеше да губи в подобни неща с когото и да е. Умееше да дразни хората и се ядосваше като това не му се получеше.

Dangerous kissDonde viven las historias. Descúbrelo ahora