Kapitola 32

161 14 7
                                    

Ahojte 😂
Tenhle díl bude věnován soltesova19. Jsem ráda že mě podporuje proto jí věnuji tento díl. 💜😊

Zamračí podívá se na mě naposled a začne se převlíkat.

"Ale fakt nedivej se" řekne Tereza.

"Neboj... Řekni až budeš převlečená."Řeknu a dál mám obličej v polštáři.

" Hotovo" řekne a skočí na postel. "Dobře" odpovím a sednu si. "kde vlastně budu spát?" zeptá se a podívá se kolem.

"Jdi spát na postel. Budu spát na zemi." Řeknu a zvednu se pro nějaké peřiny. "Ani náhodou." řekne. "Budeš spát ty na posteli." opět řekne Tereza a podívá se na mě.

"Dobře spíme oba na posteli" řeknu a položím si ruce na pas. "no dobře." řekne a lehne si na postel a přikryje se.

"Ale doufám že nejsi úchyl a neznásilníš mě" řekne a podívá se na mě. "Jsi normální? Nikdy bych neznásilnil nikoho." řeknu a lehnu si taky.

Nakonec se oba dva zády k sobě otočíme. Vypnu lampičku a a najednou uslyším. "Dobrou noc sluníčko" řekne Tereza a zasměje se na konci věty. "Dobrou" řeknu a usměji se i když to nemohla vůbec vidět.

Terezy pohled
Nikdy jsem nikomu takhle neřekla. Ale teď jsem to musela říct. Je hodný všem zlepší náladu je prostě jako sluníčko. Asi si myslím že je můj nejlepší kamarád. Bohužel je smůla v tom že on mě jako nejlepší kamarádku vůbec nebere.

Musel se usmát když to slyšel. Určitě. Za tu krátkou dobu ho znám. Je to možná divný ale já už to takhle mám. Poznám člověka za pár hodin.

Určitě už bude hodně hodin. Půjdu už spát.

Vkook😏
Taeho pohled.

Když jsme přišli do 'svého' pokoje tak jsem hned sundal triko a kalhoty a šel jsem rovnou spát.

Když jsem sundal tričko jungkookovi se mu udělalo těsno v kalhotách viděl jsem to ale jsme jen nejlepší kamarádi. Už párkrát jsem k němu něco cítil ale vždy to bylo jen chvilkove.

"T-tae?" řekne koktavým hlasem. "Ano?" dělám blbého určitě chce říct o tom že má problém.

"Proč si to udělal teď mám m-menší p-pr-roblem." řekne a jde si sednout ke mě na postel.

"No to máš blbý" jasně že to řekl přesně podle mých představ.

"Tak si sundej kalhoty a pod zamnou." řeknu a čekám než si sundá kalhoty a půjde zamnou.

"Hotovo co dál?" řekne a lehne si ke mě. "Skvělé" řeknu mu vstanu a sednu si na něho obkročmo "Tae! Co děláš?" řekne jungkook a vykuli oči.

"Říkáš že máš problém tak ti pomůžu." řeknu a začnu mu svlékat boxerky.

"Tae t-to bude b-blbé ř-říkal jsi ž-že jsme j-jen nejlepsi kamarád-Di ne?" řekne a začne se červenat.

"Hele řeknu ti to takhle pokud mě miluješ tak-" nedoreknu to a najednou jungkook. "Já tě miluji ale ty ne." řekne a začne se červenat ještě víc.

"Já přece taky toho sis nevšiml?" řeknu a začnu ho líbat.

Jungkook chvíli nespoluparcuje ale pak začne taky spolupracovat.

Když se dotáhneme tak mu začnu kouřit jeho penis. 

Udělá se do mé pusy a já to poslušně spolknu.

" Děkuji " řekne sedne si ke mě a začne mě vášnivě líbat.

Až se odtáhneme kookie najednou začne říkat. "Tae chci ti říct že pokud mě miluješ tak jako já chtěl bych aby jsme byli pár. Vím možná je to špatný nápad ale já tě miluji už hodně dlouho. Chci aby jsme byli spolu. Aby jsme prožívali vše spolu. Aby jsme byli spolu šťastní. Užívali si spolu a všechno aby jsme spolu dělali. Nechci o tebe přijít chci být s tebou do smrti. "když skončí svůj proslov najednou se zastavím.

" K-kookie.. "nachvili se odmlčím" taky tě miluji a víc než ty chci s tebou chodit. Chci také s tebou vše prožívat a užívat. Nechci o tebe přijít. Jsi moje vše " řeknu a obejmu ho.

" Jsi úžasný tae" řekne kookie a odtáhne se stejně jako já.

"Takže budeme spolu?" řeknu a podívám se do jeho oči. "Ano!" vykřikne a znovu mě obejme.

"dobře." řeknu a odtáhnu se. "Půjdeme už spát zítra vstáváme." řeknu zhasnu lampičku a lehnu si.

Zachvíli ucítím ruce na mém pasu. Kookie se kolem mě omotal.

Konečně jsme spolu. Miluji ho moc.

Chvili ještě o nás přemýšlím jak to bude v budoucnu a nakonec padnu do říše snů.

Kookův pohled

Konečně jsme spolu. Nemohl jsem se dočkat. Moc ho miluji.

Jsem vlastně gay už od začátkem střední. Teď jsem ve druháku takže jsem 2 roky na kluky.

Začal jsem být gay kvůli taeovi. Když jsem ho potkal v prváku začal se mi líbit. Hodíme oba do stejné třídy. Jsme oba maknae.

Popravdě tae není maknae. Ale je to jen příběh takže tak.

Po mém dlouhém přemýšlení jsem upadl do říše snů.

Namjoon pohleeed 😂

Bohužel tady se nic odehrávat nebude ale nevadí.

Přišli jsem do našeho pokoje a začali jsme se svlékat a oblékat do pižama.

Zachvíli po povídání o tom jak jsem utrhl květinku od y/n před domem tak jsme šli spát.

OK 846 slov není špatný...

Takže zachvíli tu máme po prázdninách... Těšíte se do školy? Já třeba vůbec.

Přeji vám hezký den, 💜💜💜😏😏

Školní Láska (Min Yoongi) Kde žijí příběhy. Začni objevovat