"İki Aşk"

337 33 5
                                    

Eve girdiklerinde herkes ona bakarken yıldız tek birine bakıyordu. Başına gelecekleri biliyordu.

Dimdik durdu şimdi güçlü dirmazsa yıkılırdı ve bir daha kalkamazdı. Kuzeyin elini daha da sıkkı tutu.

Nahide: yengem bak cenkte gelmiş hem de nişanlanıpta gelmiş

Yıldız: iyi nalim yenge neyse biz de öyle görünüp gidicektik

İçerden yıldızdan zayıf kumral kız girdi.

Azra: merhaba ben azra

Yıldız: yıldız

Azra: biliyorum ismini çok duydum gerçektende dedikleri kadar var mış şey seninle konuşabilir miyiz?

Yıldız: böyle şeyi bekliyordum tabi

Odanın birine geçtik.

Azra: seni tanıdım ilk görüşte cenk senden çok bahseti

Yıldız: yaa öyle mi?

Azra: ben cenki çok seviyorum ve ondan ayrılma gibi niyetim yok

Yıldız: bende meraklı değilim

Azra: o yüzden mi cenkle beraber oldun

Yıldızın gözleri doldu.

Yıldız: cenkte senin olsun şey de al başına koy

Diyip hemen dışarı çıktı herkes yıldıza bakarken yıldız aldırış etmeden dışarı çıktı.

Derin bi nefes alıp kayalıklara yürüdü. Kayalıklara oturdu kara kara denize bakarken gözünden bir damla yaş kaydı.

Gözlerinden bir bir yaş akıyordu. Umursamadan denizi ve sesleri dinlerken beline sarılan bedene baktığında gülümsedi.

Yıldız: cemrem!

Cemreye sarılıp katıla katıla ağladı. Cemre ne olduğunu anlamasa da belki de iyi gelir diye düşündü.

Yıldız cemreyi sıkı sıkı sararken ufakta olsa bi ses duydu. Cemreden ayrılıp cemrenin yüzünü avuçları arasına aldı.

Yıldız: niye ağlıyorsun bir tanem

Bir şey demedi diyemedi.

Yıldız: ağlayalım o zaman

Yıldız cemreye sarıldı sıkı sıkı. Yıldız cemreden ayrıldığında gözlerini denize dikti.

Omzunda ağırlık hissedince omzuna baktı.

Yıldız: kuzey

Kuzey: seni kim üzdiyse onlardan intikamını alıcam şimdi sil bakim bi göz yaşlarını

Ben silcekken kuzey benden önce davranıp parmağını yanağıma ve gözlerimin altında gezdirdi.

Diğer omzumada cemre başını koydu.

Yıldız: iyi ki varsınız iyi ki varsınız

Kuzey: sende iyi ki varsın sende

Uzanıp yanağıma öpücük koydu. Denize bakıyorum yanımda iki melek ve ikiside aşklarım.

Yıldız: seni seviyorum sizi seviyorum

Kuzey: biz de seni baybi

Kuzeyin dediğine ikimiz de güldük. Biz bir aileydik birimiz köü olunca diğerin yanındaydık.

Ve ben çok mutluydum bu iki meleği iki aşkı almasınlar tek duam bu.

Kafasını kuzeyin kafasına dayayıp gözlerini kapatı.

Şimdi diyeceksiniz ki art arda bölüm atıyorsunuz diye ilk kitabım onun gibi olsun istiyorum ama hayretler içerisindeyim ben nasıl 82. Bölüme kadar yazmışım ya ben bu kitaba zor yazıyorum ama büyük ihtimale 50. Bölüm final olur neyse diğer bölüm görüşürüz kuzucuklar....

MEFTUN (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin