Neydi bu şimdi? Numarayı kim bu densiz diye kaydedip whatsap'a girdim. Kişilerime göz atıp üstüne tıklayarak profil fotoğrafını açtım.
Bu imkansızdı!
Ya yanlış görüyor ya da insanları tanıyamıyordum.
Anatomi hocamın fotoğrafını gördüğüm andan itibaren bedenim korkuyla titremeye başlamıştı. Neredeyse kırk yaşında olan bu adamın benimle ne işi vardı? Titreyen ellerimle arama tuşuna basarak telefonu kulağıma tuttum.
"Alo"
"Siz, siz ne yaptığınızı zannediyorsunuz? Ne demek oluyor o mesajlar?"
"Bir saniye dinle lütfen."
"Hayır dinlemeyeceğim! Siz benim evli olduğumu bilmiyor musunuz? Evli olmasam bile ben sizin öğrencinizim. Utanmıyor musunuz kendinizden kaç yaş küçük evli öğrencinize methiyelerle dolu mesajlar yazmaya?!"
"Evli olduğunu biliyorum Asya. Beni anlarsın zannettim. Yurt dışında okuduğunu biliyorum. Bu yüzden içimden geçenleri sana yazmakta çekince duymadım. Sana iltifat etmemede ne gibi bir sakınca var?"
"Evliyim anlamıyor musunuz?"
"Evet evlisin ama yüzünü bir kere bile gülerken görmedim. Durgun, üstü kapatılmış bir güzelliğin var. Ruhun yağmalanmış gibi. Bitmişsin, tükenmişsin. Bakışların öyle hissiyatli ki içime işledi. Kontrolünü kaybettim. Sürekli seni düşünüyorum, seni araştırıyorum. Evli olduğun herifi biliyorum. Dubaiye gitmiş. Orada tatil yapıyor. Sen bu kadar üzgünken o eğleniyor. "
" Yalan söylüyorsun! "
" Hayır söylemiyorum. Bir saat önce İnstagramda paylaşmış. İnanmıyorsan gir bak. Dubaide ve yanında da Uğur diye biri var. "
" Bundan sanane alçak! "
" Şşt bu kadar fevri olma lütfen. Yapma. Biliyorum, görüyorum ve hissediyorum. Sen hak etmediğin bir tavırla karşı karşıyasın. O seni hak etmiyor. Senin gibi birini haketmiyor."
Telefonu yüzüne kapatarak İnstagrama girdim. İçimde buruk bir acı, parmaklarımda hayal kırıklığının bıraktığı titremeyle Kaya'nın instagramına girmek için arama motoruna Kaya Ulaş yazarak bekledim. İçimde yaşanan onca şeye rağmen az da olsa bir umut kırıntısı vardı... Kaya beni cezalandırmak için eve gelmese de beni böylece bırakıp tatile gitmezdi.
Yapmazdı.
Bunu umud ederken son fotoğrafını görmemle içimde bir yerlerde kopan fırtınayla dizlerimin üzerine çöktüm. Kaya Uğurla birlikte gerçekten Dubaideydi. Gözlerimden akan yaşlar telefonun ekranına damlarken sızlayan yüreğime sağ elimi bastırarak hıçkırdım... Ben bunu hak etmemiştim. Evet belki zaman zaman hatalar yapmıştım ama bunu hak etmemiştim.
Ben onu sevmiştim. Amerikaya gideceğim zaman karşıma çıktığında ondan kopamayacağımı anlamıştım. Bana beni bırakmayacağını, hep seveceğini, sahip çıkacağını hissettirmişti, güven vermişti. Ondan aldığım güçle, içimdeki sevgisiyle her şeyle mücadele etmek için yemin etmiştim. Ama şimdi o beni yarı yolda bırakmıştı.
Yoksa kandırılmışmıydım? Ben de mi aşk denen şeye kananlardandım?
*****
İlahi bakış açısı 🖋️
Kaya kadehini kafasına dikerek içkisini bitirip, bardağını barmene uzatarak bir tane daha vermesi için kaşını kaldırdı. Bu bilmem kaçıncı bardağıydı ve Uğur bu durumdan fazlasıyla rahatsızdı. Uğur kıvırcık saçlarından parmaklarını geçirerek yüzünü buruşturup dudaklarını araladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fenomen Kocam (Düzenleniyor)
Fiksi Remajaİlk bölümde tanıtım videosu mevcuttur. ERGEN KİTABI DEĞİL. (sürükleyici) Asya, gardiyanına sevimli gözükmeye çalışan Bir mahkum gibi Kayaya yaklaşırken; Kaya, endişelerinin prangalar ile bedenini ele geçirdiğini düşünen lakin Asyayı tanıdıkça ru...