Not not not
-Klavyem ingilizce oldugu icin bazi kelimeleri ruslar gibi okumuyorsunuzdur umarim..
-Vakit cok hizli gecmis valla ozur dilerim.
-Bayraminiz mubarek olsunꨄ︎Bitti bitti bitti
• • • • • • • • • • • • • • • • • •
Yaprak'in yerini bulmasi icin en guvendigim 10 adami devreye sokmustum. Bu aralar hem cok uykusuz kaldigim icin, hem oglum icin eve ugramanin iyi olacagini fark ettim. Hem Yaprak da bu halde gorse beni cok kizardi. Eve varinca kapiyi hem hizmetlimiz, hem bana annelik, ogluma dadilik, ninelik yapan Gülsün Anne acti..
"Ali, oglum ho- hosgeldin bu halin ne?"
Hemen sarilip ustumu kontrol ediyordu yara bere var mi diye. Kolumda ufak da olsa kursun siyirmasi ile olusan bir yara vardi. Yaprak'i korumaya calisip, koruyamadigim gun olmustu..
"Ah Gülsün Anne kolum!"
"Yine bir kursun siyirmasi.. Sen Yaprak'i karsilamaya gidiyorum dememis miydin? Yoksa onun yuzunden mi oldu?"
"B- ben onu koruyamadim anne.."
Gozum dolmustu.. Gülsün Anne hissedip ben yasimi dokmeden sarmalamisti yine beni. Ona cok kotu oldugum zamanlar anne derdim, o da yadirgamazdi, hatta sevinirdi bile. Oglu kanseri 2 kez yense de trafik kazasinda vefat etmisti. Hiz yapmayi cok severdi oglu.. O gunden beri beni oglu yerine koyar.
"Oglum, can parem bak oglun uyanacak simdi. Seni boyle uzgun gormeye dayanamaz o biliyorsun."
"Haklisin, haklisin da benim canim cok aciyor. B ben tam he her seyi hallettim derken o onu aldilar anne."
"Yavrum bak nolur sakin ol. Sen cok guclusun! Kurtarirsin onu."
"Anne.. b ben sadece Eftal ve Yaprak ve ve tabiki seninle ye yeni bir h hayat kurmak istemistim. Huzurlu bir yasam ya.. Cok mu ha? O kadar mi Allah'a kotuluk yaptim ben?"
"Babacim neden agliyorsun? Acilarin bulut olmadi mi, yoksa artik acilar yagmur mu oluyor?"
Merdivende yeni uyanmis olan oglum bizi izliyordu..
"Kos bir sen babaya bakayim!"
"Super baba ucusu istiyorum ve goz yasi yerine gamzeler!"
"Peki, peki kos sen bana bir sarilayim sana, bir huzurlanayim!"
Eftal kosarak bana sarilmisti ve ben de onun istedigi ucusu gerceklestiriyordum. Gülsün Anne ise gozleri dolu bizi izliyordu..
"Hadi siz baba ogul hasret giderin ben de yemekleri hazirlayim."
"Sonra da tatli nolur nene!"
"Ama ilk yemek minik titan."
"Baba minik titan demisken kucuk titan gelecek demistin. Nerde o?"
Oglumun sorusuyla Gulsun Anne de ben de bakislarimizi kacirdik..
"Ozur dilerim babacim. Yaprak abla mi demeliydim?"
Burnumu cekip sahte bir gulumseme ile ogluma dondum. Ona durumu belli etmemelisin Ali.. Ogluna belli etme..
"Ozur dilemene gerek yok minik kartalim. Pilot abi hasta olmus baska ucakla gelecek ama biraz daha gec gelecek."
"Pekala baba. Beni sever degil mi?"
"Seni kim sevmez Eftal reis? Hem ona Yaprak anne de diyebilirsin."
"Peki diger annem gibi hasta olup, birakip gider mi?"
"A Asla! Ya yaprak bizi birakmaz. Birakamaz."
Kotulendigimi anlayan Gülsün Anne oglumu banyo niyetiyle odasina goturmustu. Ben ise kendi odamdaki banyoya girip bebekler gibi aglamaya basladim. Ayni Yaprak'in bizi, bu sehri terk ettigi zamanki gibi.. Ama umarim bu sefer o kadar uzun surmeyecek.. Onunla kavusacagiz.
• • • • • • • • • • • • • • • • • • •
𝚅𝚘𝚝𝚎 𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚛𝚞𝚖 𝚕𝚞𝚝𝚏𝚎𝚗🙏 Ozellikle satir aralari yorumlari vs cok guzel olur <3
𝙲𝚘𝚔 𝚌𝚘𝚔 𝚘𝚙𝚞𝚢𝚘𝚛𝚞𝚖 𝚜𝚒𝚣𝚒 𝚡
𝚒𝚢𝚒 𝚔𝚒 𝚊𝚖𝚊 𝚒𝚢𝚒 𝚔𝚒 𝚟𝚊𝚛𝚜𝚒𝚗𝚒𝚣!!!𝙷𝚎𝚖𝚎𝚗 𝚋𝚘𝚕𝚞𝚖 𝚊𝚝𝚖𝚊𝚔 𝚒𝚌𝚒𝚗 𝚙𝚎𝚔 𝚞𝚣𝚞𝚗 𝚢𝚊𝚣𝚊𝚖𝚊𝚍𝚒𝚖, 𝚑𝚎𝚖 𝚞𝚣𝚞𝚗 𝚢𝚊𝚣𝚖𝚊𝚢𝚒 𝚋𝚎𝚌𝚎𝚛𝚎𝚖𝚒𝚢𝚘𝚛𝚞𝚖 𝚣𝚊𝚝𝚎𝚗 :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Bir Masal Anlat Küçük Titan(YapAl)
FanficAramızda değil de yaramızda kaldı bazı şeyler..(eski kitaba bir gönderme olsun) Başlama tarihi: 190620