המסע מתחיל

724 26 2
                                    

נ.מ פרסי
לאחר שדיברתי עם אנבת הבנתי שאנחנו יכולים להציל את מי שמת, באותו רגע ישר קמתי והלכתי לחפש את כולם, ראיתי אותם יוצאים מחדר הישיבות של האולימפוס."חברה חכו רגע" צעקתי להם, הם נעצרו ורצתי אליהם לאחר הסבר קצר על מה שקורה כולם הסכימו שאנחנו צריכים להציל את הטובים שמתו.לאחר שחזרנו למחנה נפגשנו בביתן שלי ותכננו תוכנית מה לעשות,גילינו שזה לא יהיה קל בכלל גילינו שיש מקום בשאול שזה פשוט מקום ענקי ושטוח ובסופו נמצא סוג של עוד אליסיום שהוא יותר טוב נגיד ככה,ולא רק זה אלא גם כל המסע שורץ מפלצות בדרך, זאת ההיתה תוכנית התאבדות אבל בסופו של דבר הלכנו:אני,אנבת,הייזל,פרנק,ליאו,תאליה,ניקו,וויל.וככה נקבע בסופו של דבר בשעת לילה מאוחרת יצאנו מהמחנה עם האוכל שלקחנו,וגם עם עוד כמה דברים שאולי יהיהו שימושים,נפגשנו מחוץ למחנה והתחלנו להתקדם לכניסה לשאול,ניקו הסביר לנו שאבא שלו כנראה ישים לב אלינו אז ניקו חייב לדבר איתו.והנה זה הכניסה לשאול עמדנו מולה והתכוננו להיכנס,"כולם מוכנים"ניקו שאל כולם הינהנו ונכנסנו,ברגע שנכנסנו זכרונות הציפו אותי מהפעם שטבלתי בסטיקס,התחלנו להתקדם במנהרה עד שראיתי פנייה מוכרת,"ניקו זה לא הדרך ל...", "כן זה כן"ניקו ענה לפני שסיימתי לדבר.שהמשכנו להתקדם במנהרה הריח הרע רק המשיך והמשיך, אבל בסופו של דבר הגענו לשאול, ניקו היה נראה לי לא רגוע הוא הזיז את היד כל הזמן ולא היה כזה מרוכז,ברגע שעשינו עוד כמה צעדים מישהו בא מולינו,"מה אתם חושבים שאתם עושים פה".
___________________________________________________
טוב אז זה היה הפרק מקווה שנהנתם הוא היה די קצר כי א.בדקתי כתיבה חדשה ב.זה היה כמו הקדמה אז בבקשה מכם תתנו כוכב
עד לפעם הבאה
נתנאל

פרסי גקסון וכוחות האופל-כרך 2Where stories live. Discover now