Στεφανος

24 0 0
                                    

2 μέρες μετά
Ο Στεφανος συνέχισε να παίρνει τηλέφωνο και να στέλνει μηνύματα στην Αναστασία,χωρίς όμως να παίρνει απάντηση. Έτσι,2 μέρες μετά τον χωρισμό τους,πήγε και την περίμενε έξω από το σπίτι της. Η Αναστασία βγήκε από το σπίτι της,κρατώντας βαλίτσες στα χέρια της. Ο Στεφανος την είδε κι έτρεξε κοντά της.
-Στέφανος:Που πας;
-Αναστασία:Τι κάνεις εσυ εδω;
-Στέφανος:Σε παίρνω εδώ και δύο μέρες και δεν το σηκώνεις. Στα μηνύματα δεν απαντάς. Ήθελα να σε δω. Να μιλήσουμε.
-Αναστασία:Δε νομίζω να έχουμε να πούμε κάτι.
-Στέφανος:Αναστασία,άκουσέ με. Σε παρακαλώ. Με την Ντίνα δεν έγινε τίποτα. Κι αν έγινε δεν καταλάβαινα τι έκανα.
-Αναστασία:Τι εννοείς αν έγινε;
-Στέφανος:Εννοώ ότι πήγα εκεί,μου έβαλε έναν καφέ να πιω και μετά ξύπνησα στο κρεβάτι της,αλλά δε θυμάμαι πως και γιατί έφτασα εκεί.
-Αναστασία:Βασικά όλο το θέμα ξεκινάει με το ότι πήγες σπίτι της. Μόλις υποτίθεται ότι είπαμε ότι είμαστε μαζί,εσύ πήγες στην πρώην σου.
-Στέφανος:Μου είπε ότι είχα ξεχάσει κάτι στο σπίτι της,για αυτό πήγα.
-Μαμα Αναστασίας:Αναστασία,πρέπει να φύγουμε!της φωνάζει.
-Αναστασία:Άκουσες! Πρέπει να φύγω,γιατί θα χάσω το λεωφορείο!λέει στον Στέφανο και πάει να φύγει,αλλά εκείνος τη σταματάει πιάνοντας την από τον αγκώνα.
-Στέφανος: Σ αγαπάω!
-Αναστασία:Αυτά στην Ντίνα,όχι σε εμένα!του λέει και τραβώντας το χέρι της,φεύγει!
-Στέφανος:Θα έρθω να σε βρω!της φωνάζει κι εκείνη μπαίνει στο αυτοκίνητο. Εκείνη τη στιγμή κύλησε ένα δάκρυ από τα μάτια της.
-Μαμα Αναστασίας:Τι έχει γίνει με τον Στέφανο; θα μου πεις επιτέλους; εσείς ήσασταν αυτοκολλητοι.
-Αναστασία:Μαμά,ξεκινα. Θα χάσω το λεωφορείο!της είπε μόνο κι η μητέρα της καταλαβαίνοντας ότι η Αναστασία δε θέλει να το συζητήσει,έβαλε μπρος κι έφυγαν.
Όταν έφτασαν στα ΚΤΕΛ και χαιρετηθηκαν,η μαμά της πέρα από τα τυπικά,αισθάνθηκε ότι πρέπει να της πει και κάτι ακόμη.
-Μητέρα Αναστασίας:Άφησε τον να σου μιλήσει. Μπορεί να έχει και δίκιο. Όλοι έχουμε δικαίωμα να απολογηθούμε,ακόμη κι αν φταίμε! Μην πεις τίποτα. Μόνο σκέψου και πράξε!της είπε,την αγκάλιασε κι η Αναστασία έφυγε.

Φίλοι.....;Where stories live. Discover now