-Szia. - sietett Taehyung után Jungkook.-Szia. - sóhajtotta Taehyung.
-Minden rendben? - kérdezte Jungkook, mikor feltűnt neki, hogy Taehyung a szokottnál is furább, csendesebb. - Merre mész haza? - kérdezte, miután Taehyung nem válaszolt, csak szomorúan lépdelt ki az iskola épületéből.
-Amerre szoktam is. - mosolygott halványan Taehyung. - Csak arra lehet hozzánk menni.
-Jólvan, én csak próbáltam beszélgetni veled.
Jungkook a borús eget figyelve sétált fel az utcán Taehyung mellet. Azon tűnődött, hogy mit kéne kérdezni, hogy végre beszélgessen vele. Tényleg meg akarta ismerni, akarta, hogy a barátja legyen. Szimpatikusnak találta a fiút, ő nem ítélkezett felette.
Mosolyogva figyelte a szőkét és megint megállapította, hogy nagyon szép fiúról van szó.
A vállára tette a kezét, hogy megállítsa.
-Minden rendben? Általában nyugodt az arcod, most meg inkább bánatos.
-Minden rendben. - nézte a földet Taehyung.
-Tae. - kiabálta valaki a távolból.
Taehyung felismerve a hangot húzódott olyan messzire Jungkooktól, amilyen messzire csak tudott. Nem akart veszekedést, konfliktust de ismerve a másikat, kisebb vita nélkül nem hagyják itt Jungkookot.
-Ez ki a fasz? - rohanta le Taehyungot egy magas, barna hajú, izmos fiú.
-Tessék? - kérdezte Jungkook kissé idegesen.
-Mit keresel Taehyung közelében? - szegezte az egyre jobban ideges Jungkooknak.
-Csak sétálhatok mellette!Egyáltalán te ki vagy? - sziszegte Jungkook.
-A barátja. És nem örülök neki, hogy a közelében vagy. - emelte fel a hangját a barna.
-Jaebum, nem történt semmi, csak sétált mellettem. - próbálta nyugtatni Taehyung a barátját.
-Neked már külön kíséret kell? - ragadta meg Taehyung kezét, aki halkan szisszent fel az erős szorítás miatt. - Örülnék, ha nem mászkálnál a közelében. - mondta Jungkooknak és a kocsijához ráncigálta Taehyungot.
-Ha már a barátod, bánhatnál vele szebben. Nem egy tárgy, akit úgy teszel ide - oda, ahova te akarod. - kiabálta utánunk Jungkook.
A barna nem is törődött mit mond Jungkook, csak beült a kocsijába és tovább hajtott.
-----
Kedves Naplóm,
Ki a franc az a gyerek, aki csak így ráncigálja Taehyungot? Egyáltalán hogy mer úgy hozzá érni, hogy az fájjon neki? Akár a barátja, akár nem ezt akkor sem teheti meg vele. Taehyung nem egy tárgy, akivel úgy bánsz, ahogy akarsz.Egyáltalán miért zavar az a tudat, hogy Taehyungnak van barátja? Nem, nem az zavar.. Inkább az, hogy ekkora egy seggfej. Nem akartam behúzni neki, nem vagyok senkije Taenek, nem akartam bajt a kapcsolatukba de... Olyan szívesen húztam volna be annak a gyereknek.
Tae nem úgy nézett ki, mint, aki olyan szívesen szállna be abba a kocsiba. Szinte úgy taszította be az a köcsög. És mind ezt azért tette, mert mellette sétáltam! Kicsit túl féltékeny a srác. Nem jön be Taehyung, igaz nagyon szép fiú létére. Gyönyörű.. De nem jön be, nincs mitől félnie. Komolyan felkúrt.
----
-Tae.. - kezdeményezett beszélgetést Jungkook másnap a dohos helyiségben, ahol sok időt töltenek még el.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Dear Diary - TAEKOOK (BEFEJEZETT)
ФанфикJungkook egy heteró, eléggé balhés fiúnak mondható, sokat verekszik, bajba keveredik bizonyos problémák miatt. Egy tanácsadás során kapott egy naplót, amibe beleöltheti nyugodtan gondolatait. Taehyung lesz számára az a kijelölt személy, aki segít ne...