My Life #1

13 1 1
                                    

Ok, ok.. voi lua totul de la capăt, decând m-am născut tatăl meu fumează, bea și ne ceartă pe mine, fratemiu și maică-mea. Cred că la fel era și bunicul(tatăl) lui la fel, altfel nu-mi explic nimic, dar azi, 02.08.2020, soarta mi-a confirmat că omu' acesta care nu poate fi numit "tată", când va muri, se va afla direct în iad, la fel ca taicăsu' probabil, adică explicați-mi... cum poate un "tată" să-și lovească fata cu o fucking mătură și să rupă bățul acesteia pe piciorul fiicei lui.
Mie una, nu mi se pare deloc normal!
Să vă povestesc cum so întâmplat zic!
Așa, deci, eu m-am teezit pe la zece și ceva, ca tot omul mă duc și eu la baie, după aceea mă spăl pe față. Mănânc o banană, deschid telefonul, și văd co postat pink 😂, mă duc pe ytb pt a viziona videoclipul, pe la vreo 11 așa, cred... intră motanul în casă! Ăsta căruia nu i se poate spune "tată" se enervează ca de obicei, și-mi ordonează să dau motanu afară, după aceea, îmi ordonează iară să dau cu mătura în curte, că făcu-se nush ce la bicicletă(care era stricată, și pe care o folosea doar el cu fratemiu) eu iau mătura și încep să mătur, să mor eu de mai țin minte :), așa, revenind, apoi iar zice nush ce, eu mă enervez, iar atuncea îmcepe momentul criminal în care îmi ia mătura și începe să mă lovească cu ea, după 3-4 lovituri, îmi dă în piciorul drept și se rupe coada de la mătură, eu atunci instinctiv fug în grădină, cea mai bună atelnativă, acolo aflându-se și fratemio, apoi după ce vine și hăla, mă duc în wcu', pun cuiu de blocare, vine ăsta, după 3 minute apoximativ, trage de ușă tare și o deschide, eu ies, evident că și plângeam di mult, mă pune să iau altă mătură să mătur în curte, îmi zice să iau fărașu', după să mă schimb,  și să fac paturile, evident, ca orice om nervos, îl înjur în casă, îmi pun muzică când fac paturile (the watcher king kong, artă-mă și altele) vine andocapatu să mânce,[venise primadată să mânce, după făceam paturile sry :)] după cum ziceam, în timp ce făceam paturile mi-am dat seama că poate mnezo mi-a arătat prin asta că locul lui va fi în iad, direct la asta m-am gândit atunci și plus că zâmbeam și plângeam în același timp!
Okei, Asta a fost fot azi, dacă voi mai simții nevoia să scriu, voi scrie!
Dacă există greșeli, îmi pare extrem de rău, dar scriu relativ repede... pwp!
Împărți-ți bunătatea în persoane potrivite, dacă persoana cărei-a îi scrieți nu vă scrie înapoi dacă e activă, sau vă lasă seen, și răspunde după o oră, două sau mai multe... înseamnă că: ori nu vrea să vorbească cu tine, nu are chef de vorbă sau nu îi pasă de tine!
Nu fii trist, persoana potrivită va venii în momentul potrivit, doar fi original, nu fals că sunt o grămadă!
Nu vă schimbați pentru o persoană, și lăsați lumea să bârfească, dacă voi știți că nu e adevărat ce vorbesc ei.
Fi tu și vei avea prieteni!
Fi fals și vei avea preteni falși ca tine.
Zâmbește mereu, și plânge mai puțin.
Bucurăte de lucururile mici, nu fi răsfățat/ă.
N-ai nevoie de nimic pentru a fi fericit, oferă îmbrățișări dacă vezi fete plângând (sau băieți) chiar dacă nu-i cunoști, îi va ajuta foarte mult și vei avea respectul lor!
Fi bun la suflet, milos, și ajută-i pe cei din jurul tău!
Gândește pozitiv în toate situațiile!
Chiar dacă n-ai iubit/ă acum, nu înseamnă că nu vei avea toată viața!
Plângi când chiar nu mai poți, dar după șterge-ți lacrimile și zâmbește, apoi treci la somn ca să nu te mai doară capul de la plâns 😂, recomand, că acum încă doare capul ..
Nu asculta de oamenii dracului, că oricum tot în iad ajung! 👌✌
Acum chiar gata! pwp pwp

My Life!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum