Menjünk vissza egy picit az időben és nézzük meg hogy került elő ez a bizonyos napló...
Apa halála után kutakodtam a cuccai között és találtam egy érdekesnek tűnő füzetet,mikor kinyitottam láttam hogy ez egy napló,gondoltam biztos a nagybácsimé Stefané,bár nem ismertem de apa sokat mesélt róla mikor kicsi voltam,azt is elmondta hogy mindig piszkálta Stefant hogy naplót ír,bár ezt nem egészen értem mert anya is naplót írt de őt nem piszkálta apa,biztos nagyon szerelmes volt anyába:)de térjünk vissza a lényegre,szóval ahogy elkezdtem olvasni egy mondat nagyon megfogott: "utáltam Stefant amiért mindent megkapott,például Elenát is",itt már kezdtem sejteni hogy talán apának is volt egy titkos naplója de ez a mondat biztossá tett:"Damon Salvatore extra titkos naplója",jujj ez menő,apának volt egy titkos naplója-gondoltam. Így hát elkezdtem olvasni...
Egész nap csak ültem és olvastam,nagyon sok izgalmas dolog volt benne.Anyáról szólt minden második mondata,nagyon szerette anyát:),ha pedig nem ismerném anyát akkor azt mondanám hogy ez a hülye csaj miert nem
veszi észre apát,de ismerem anyát és tudom az egész történetük de ezt ti is tudjátok...
Elérkeztünk a story végére úgy hogy most elkezdem felolvasni nektek.
"Ma megyek Mystic fallsba meglátogatni az öcsikém,van valami barátnője vagy mi szóval azt is meglessük.
Este van már,találkoztam Stefannal és a barátnőjével Elenával is aki egy az egyben Katherine hason...várjunk csak,Elena Katherien hasonmása,ooo hogy ez eddig nem jutott eszembe.
Reggel van már,ma megint találkozok az öcsikémmel és a barátnőjével aki mellesleg nagyon szép..de az öcsémé,szóval van egy enyhe de csak egy enyhe bűntudatom hogy szeretem őt,o jesszus azt mondtam hogy szeretem??jesszus,hülyeségeket beszélek,nem szerethetem az öcsém barátnőjét,vagy mégis,jaj ne,hazaért Stefan szóval most mennem kell.Stefan elment Elenához.Annyira dühítő hogy Stefan mindent megkap,leginkább Elena dühít,mert nem mondtam ki de szeretem őt...és Elena mindig azt mondja hogy ha velem találkozott volna előbb akkor lehet..de csak én tudom hogy tényleg velem találkozott előbb.Elena annyira kedves és szép lány hogy szó szerint felejthetetlen...annyira remélem hogy egyszer az én kedvesem lesz...,ha Elena vámpír lenne tudná pl azt is hogy velem találkozott először méghozzá a baleset estéjén,vagy például azt amikor kitöröltem az emlékeit mert elmondtam neki hogy szeretem és lehet hogy önzőség de szeretném hogy Elena vámpír legyen,tudom hogy sosem lesz az de ettől független szeretek eljátszadozni a gondolattal hogy mi lenne ha...,na mindegy,most megyek aludni!"
Ez az első fejezet-apa nagyon szenvedélyesen tudott írni,és ahogy olvastam nem akarom elhinni hogy ezt apa írta,de azért folytatom:)
YOU ARE READING
Damon naplója
FantasyDamon Salvatorénak nagyon,igen nagyon eseménydús élete volt,bár Damon állítólagosan nem írt naplót,folyton piszkálta Stefant mégis előkerült egy füzet amiről aztán kiderült hogy Damon extra titkos naplója... Ha kíváncsi vagy rá és felkeltettem az ér...