Putem sa ne imaginam ca era o seara ploioasa, iar Y/N mergea spre casa. Nevand nimic cu ea și-a pus un caiet deasupra capului și a început sa fuga. In timp ce fugea din spate vine o mașina și oprește ușor lângă ea. In mașina era iubitul ei.
Jungkook: Y/N, chiar nu puteai sa imi dai un telefon ? Veneam eu după tine...of, micuța mea.
Incepe sa iti mângâie ușor piciorul.
Y/N: Știi doar ca nu imi place sa te deranjez, puteam sa ajung și singura acasă.
Isi îndrepta privirea spre el și ii zambeste ușor in timp ce isi da geaca jos și o arunca pe bancheta din spate, apoi isi lasa capul pe spate și trage aer adânc in piept. Jungkook văzând asta profita de situație și isi duce ușor mâna spre zona ta. Ea văzând acest lucru inghite ușor in sec și se uita spre mâna lui apoi încerca sa nu arte vrut sentiment si isi duce privirea spre geam.Aceata isi baga ușor mâna in pantalonii tai și iti atinge zona ușor, urinând sa isi bage mâna in chiloții ei începând sa isi plimbe ușor degetul peste zona ei. Pentru început isi baga un deget in zona ei și incepe sa îl miște ușor, iar peste ceva timp introduce și al doilea deget începând sa o penetreze ușor. Ii scapa un mic geamăt printre buze începând sa isi strângă ușor pumnul. Aceata isi scote brusc mâna din pantalonii ei și accelerează mașina pana când ajunge la un loc mai retras și parchează mașina pe margiena drumului.Jungkook: Fără comentarii, acum te pui peste mine. Aceata isi da scaunul mai in spate pentru a avea mai mult loc și isi scote membrul din pantaloni.
Y/N: dar-
Nu mai contează nimic și isi da pantalonii, urmând sa isi dea și lenjeria intimă jos apoi se urca peste aceata începând sa facă mișcări circulare in poala sa.
Acesta se excita din ce in ce mai tare apoi i ridica puțin și ii introduce membrul in ea. Aceasta geme brusc și isi contiuna mișcările pe membrul lui. Acesta isi duce mâna pe fundul ei și ii strânge ușor, apăsând o ușor pe membru. Aceata geme mai tare din cauza plăcerii provocate și Isi lasa ușor corpul pe spate. Jungkook Isi duce o mâna spre pieptul ei și incepe sa se joace cu san și sa îl strângă ușor in degete.Făcând mișcările mai rapizi aceata nu mai rezista și cedează plăcerii, Jungkook ranjeste și incepe sa o ghideze punându-și mâna pe soldurile ei. Acesta isi lasa capul pe spate și face mișcările mai accentuate.
Când simte ca este aproape de final o ridica și o pune os scaunul din lângă și isi da și el drumul. Apoi isi ridica pantalonii și se apropie de Y/N și o săruta pe frunte. Revine înapoi pe scaun și pornește mașina ca sa o ducă pe Y/N acasă.nu este chiar asa lungă cum m-am așteptat, dar sper să vă placă și dacă mai vreti aștept în comentarii
si stiu ca a durat atat, dar mi a fost luat telefonul....imi pare extrem de rau.Imi cer scuze si pentru greșelile făcute🥺🥺 love chu💞💞💞
CITEȘTI
BTS ONE-SHOT
RomansaHeiii! aici găsiți povești 18+ citești pe propria raspundere fac si dedicații: Cine vrea sa imi zică in comentarii biasul si sa imi zică o idee si ii fac. Aștept mesajele voastre si sper sa va placă.