32 глава

69 10 1
                                    

Тейонг пътуваше към къщата на любимия си. След като Юта му звънна да му каже,че вече са се настанили не чака и минута повече и се качи в колата си. Искаше да го види.

Не се бяха виждали от три дни,но за тях се струваха като седмици. Как бяха успяли да издържат далеч един от друг три години? 

Времето навън беше облачно,показвайки,че всеки момент може да завали. Това не пречеше на корееца. Винаги беше обичал дъждовните дни. 

Щом пристигна бързо слезе от колата и се насочи към вратата. Почука на нея и почака някой да му отвори. Ще ше да е прекалено нагло,ако влезнеше без покана,въпреки че имаше ключ.

-Дойде по-късно от очакваното.-каза му Сана,която отвори вратата.

Тя му направи място да влезе и той веднага се запъти към хола.

-Добре дошъл и на теб.-прошепна под носа си японката.

Толкова бързаше да се види с любимия си,че напълно забравяше за света околко себе си. 

Юта беше седнал на дивана до камината и гледаше природата навън. Тейонг седна до него и японеца бързо се сгуши в прегръдките му. Толкова много му липсваше да усеща топлината му,да усеща присъствието му. Всичко това,толкова много му липсваше.

-Каза ли на майка ти?-попита корееца.

-Прие го доста добре. Въпреки това се подготви за конско от нейна страна.-отговори му Юта.

Тейонг не му каза нищо,а просто сля устните си с неговите. Бяха толкова топли и толкова нежни. Бяха създадени,за да бъдат целувани,за да бъдат целувани само и единствено от него.

-Не сте само вие в тази къща.-каза туко що влязлата Кей Хи.

Юта бързо се отдръпна и погледна към майка си. Тейонг пък от своя страна замръзна чувайки гласа ѝ.

-Толкова сте сладки като се притесните.-усмивка заигра върху лицето на възрастната жена.

Сана,която беше свидетел на цялата сцена една сдържаше смеха си. Можеше да види,колко притеснен е Тейонг и това някак си я забавляваше.

-Тейонг радвам се да се видим след толкова много време.-каза като подаде ръката си,за да се здрависат.

Корееца напрегнато пое ръката ѝ. Винаги беше харесвал тази жена,но сега някак си се плашеше от нея. 

Dangerous kissHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin