Roździał II

124 6 2
                                    

                                          

Gdy wróciła do domu chciała porozmawiać z mamą , lecz jej nie nie było w domu . Isabel była zaniepokojona , ponieważ jej mama zawsze czekała na nią z kolacją . Dziewczyna chwyciła za telefon i zadzwoniła do mamy , nikt nie odbierał Dziewczyna bała się że jej mamie coś się stało . Po chwili zadzwonił dzwonek do drzwi. Isabel miała nadzieję że jej mama wróciła do domu , pobiegła szybko do drzwi , chwyciła za klamkę , a za drzwiami stał Marcus- najlepszy przyjaciel jej mamy . Zapytał czy może wejść,dziewczyna wpuscila go do srodka. Marcus opowiedzial jej coś smutnego. Wyjasnil dlaczego jej mamy nie ma w domu,okazalo sie ze miała poważny wypadek samochodowy . Isabel była w wielkiej rozpaczy, chciała odrazu jechać do szpitala . Ale jej mamy nie można było na razie odwiedzać w szpitalu . Isabel bardzo przeżywała to wydarzenie . Marc-tak właśnie nazywała go dziewczyna zawiadomił jej tatę . Isabel nie była z tego zadowolona ponieważ jej tata bardzo się zmienił w czasie separacji z jej mamą . Marcus obiecał ze jej tata przyjedzie jutro rano . Isabel poszła spać z wielkim smutkiem . Rano gdy Isabel wstała jej tata już do niej przyjechal Isabel nie poszła do szkoły przez szok spowodowany wypadkiem jej mamy i przyjazdem jej ojca. James zaczął się strasznie martwić o Isabel ponieważ nie było jej w szkole i nie przyszła na przystanek autobusowy Chłopak odrazu po szkole pojechał do domu Isabel . Zadzwonił,drzwi otworzyla zaplakana dziewczyna . James przytulił płaczącą Isabel i odrazu spytal co sie stalo.Dziewczyna zaczeła zwierzać się kapiatanowi. Chlopak wysłuchał Isabel mowiac ze będzie ją zawsze wspierać i nigdy jej nie zostawi . Nagle zjawil się ojciec dziewczyny,zaczal krzyczec zejest za mloda by miec chlopaka,podniosl na nia reke ale James zdarzyl powatrzymac ojca dziewczyny. Isabel wybiegła z domu a James za nią .. Zaczeła płakać ,chłopak przytulał , pocieszał dziewczyne. Powtarzając słowa "jestem,będe"

UdrękaWhere stories live. Discover now