Зайшов я додому довольний собою. Взяв телефон і побачив повідомлення від "Сіроволосий🤤"
„-Привет, так що сходимо на фільм?
-Та давай.
-То я за тобою заїду в сьомій.
-Може я сам приїду?
-Ні я тебе заберу. До зустрічі.„ - вот собака! Я і сам в стані добратися. Окей, Наруто спокійно все добре. Пішов збиратися бо не було багато часу. І в сьомій я був готовий. "Сіроволосий🤤"
„-Виходь я приїхав.
-Ок„ - я взявся, закрив хату і пішов на вихід. Коли я вийшов то Хатаке стояв біля машини і чекав мене. Він був вдітий в сірі кроси, чорні штани, сіра кофта, коженка і маска яка закінчувала образ.
-Привіт.
-І тобі не хворати.
-Сідай. - він відкрив двері я сів і закрив. Обійшов машину він сів на водійське місце і ми поїхали.
-Доречі який фільм?
-Ужастік, трилер.
-Якщо думаєш, що я налякався і буду до тебе прижтматися то ти помиляєшся.
-Я про таке навіть не думав. Я просто люблю той жанер.
-Нуда, нуда.
Дальше ми їхали мовчки. І спор почався тоді ми купляли поп-корн.
-Ну я хочу сирний!
-А, я люблю зі сілю.
-Ну то купляй собі! А я буду їсти сирний!
-Добре, куплю я тобі той сирний. Тільки не кричи.
-Дякуськи. Хотя я сам собі міг купити. - поки я про це думав мені всунули поп-корн взяли за руку і повели в зал.
Вот, взяв місця в останньому ряду. Дивися на нього на щось щей розраховуєш. Хах, подивимося. Ми зручно сіли і почали чекати поки закінчаться реклами і почнеться фільм.
Навіть не була середина фільму, а я вже з'їв весь свій поп-корн. І тому почав їсти Хатке. Але в один раз мене зупинили.
-Що типиш мій поп-корн?
-Ну..мій закінчився.
-А, що мені зато буде?
-Ну. А, що хочеш?
-Ну, що я хочу я зараз точно не получу. Але цьом можна. - я усміхнувся і поцілував його в щоку.
-Ти не уточнив який поцілунок. - я усміхнувся, а Какаши похмурів. Я його штовхнув плечем і придався спиною до його спини. Він не упустив можливості і положив свою руку мені на талію і прижав блище.
Мені будо дуже файному тому так ми просиділи до кінця сеансу. Коли ми вийшли то зразу Какаши повіс мене до дому і коли ми під'їхали то я вирішив запросити його на чай.
-Зайдеш? - він на мене дивно подивився.
-На чай! А ти про, що подумав?!
-Та ні про що. Пішли.
Коли ми зайшли в квартиру то помили руки і ми пішли в кухню.
-Який чай?
-Це, що? - я подивився куди дивиться сіроволосий і побачив плакат Дейдри!
-Ем, ну як тобі обяснити.
-Обясни як є. Мені дуже цікаво.
-Ну це все Дейдра. Я там ні причому.
-Якщо він так хоче, щоб ми були разом то порадуємо його? - він став підходити до мене.
-Ем... - поки я дума, що відповісти то сіроволосий був біля мене. Я почав відходити назад але врізався в штолешницю.
-І чого ти втікаєш? Яж не кусаюся. Можливо. - він усміхнувся і в полотну прижався до мене. Стягнув маску і впився в мої губи. Я відкрив рот і він проник мені в рот язиком і відчував він походу себе там вже як в себе в роті. Поцілунок ставав все більше страсний він обняв мене за талію і посадив на столешню, мої ноги обвили його талію а руки рухали це прекрасне волося.
Йому стало мало моїх губ і він перейшов на шию. Коли він ласкав її то з мене виривалися протяжні стони.
-Голосніше, мені подобається як ти стогнеш. - прошиптав сіроволосий і зняв з мене кофту. Він настільки шикарно ласкав моє тіло, що я забув про все. Мені не подобалося що він вдітий тому теж з нього зняв кофту і припав до його шиї. З його уст теж почулися протяжні стони і я продовжив.
Поки я був зайнятий шиєю то я почув як мені біля дирочки щось сперлося. Я усміхнувся і почав цілувати губи Хатаке. Його руки були зайняті тим, що він розчіпав мені ремінь, а потім і самі штани. Коли вони злитіли з мене разом зі штанами то я скочив з столешинці і потягнувся до його штанів коли пригради були зняті я впав на коліна і взяв його в руки. Потім помало почав водити язиком по його головці.
-Ааа, Нар..Наруто візьми. - я усміхнувся і і взяв його в рот почав скоро рухатися. З уст сіроволосого зривалися стони. Поки я сосав йому то і сам себе ласка і почув, що я на піці а в цей момент він кінчив, а я ізлив в руку. Хатаке різко мене підняв і поставив раком без попередження зайшов в мене глибоким, різким толчком.
-Ааа! - з мого рота прорізався протяжний стон. Хатаке не дав мені привикнути і зразу зірвався на бішиний темп. Хата заповнилися нашими стонами і коли я вже мав кінчики Какаши зупинився нагнувся до мене.
-Стони як ти хоче щоб я дав тобі кінчити. - я не зміг відмовити і застогнав як тільки міг. Хакаке усміхнувся і поч знов рухатися. В блищому часі ми одночасно і злилися. Я на підлогу а Хатке в мене. Потім він мене підняв і поніс в кімнату. Окуратно положив мене і ліг поряд.
-Так, що ти вирішив?
-Що мені треба думати. - я усміхнувся, прижався до нього блище і заснув.
Я чув як сіроволосий мене притягнув мене ще блище. Таке відчуття, що він думає що я зараз пропаду і боїться.
Проснувся я досить пізно і Хатаке ніде не було зато біля мене лежала записка в якій було написано «Вибачай, але проблеми в фірмі мусив їхати. Надіюся ти напишеш». Я усміхнувся і пішов в вану.
Всетки треба освіжитися і обдумати, що я знов натворив. Знов! Як я до такого докотився?! Я прийняв холодний душ і пішов їсти. І правильно я сів їсти рамен і дивитися щось в телефоні.
Треба думати як бути але мені лєнь тому займусь тим пізніше. А зараз треба розслабитися і ні про що не думати. Всетки за багато проблем остнім часом.
———————————-
Вот такі вот 🔥🤭🔞 справи в нас)
ВИ ЧИТАЄТЕ
{ Недосяжний }
Romance~Перінг: Какаши/Наруто ~Рейтенг: NC-17 ~Статус: завершено ~Почато: 27.06.2020 ~Закінчено: 29.10.2020 • • ~Наруто хлопець з гнилою душею, за проблеми які він зустрів в житті. Що ж буде з хлопцем? Він все-таки стане не самою кращою людиною з черствою...