AŞK!!!!#

7 2 3
                                    

Arkadaşlar bu benim ilk kitabım bana destek olursanız sevinirim ve arkadaşlar bir şey dah soyliyecem 1. Kişi olarak yazicam .......

Evet artık zamanı gelmişti işe girmemim .Ve ztn annemde kafamın etini yiyordu artık ne zmn işe giriceksin diye ve en sonunda buldum gibi evet şimdi rabdavu aldım ve görüşme bugündü ve işte konum attılar ve geldim ben hayal ettiğinden daha fazlası çıktı hde ne demek benim beklediğim küçük bir firima ama oya öyle olmadı resmen dünyada en büyük firamalardan olan (DORUK) Beyin iş yeri yane inanamadim bir an .Ve hızlı adımlarla şirkete girdim . Ve danismadaki kadın bana buyrun kiminle randuvunuz var demişti ve bende ( DORUK Beyle) dedim ve kadın tm buyrun dedi .Gittim ve geldim kapıyı tiktikladim ve işte karşımda (Doruk Bey ) inanamadim ama inanmam gerekiyordu her neyse .Ve ( Doruk Bey ) buyrun dedi.ve bende teşekkürler ederim dedim .

Doruk Bey :Evt direk konuya giriyorum.öncelikle sen benim asistanim olacaksın .

Ben: İçimden omgt ( o May gat )

Doruk Bey :Ayça hanım öncelikle bunlar ve bazı maddelerinin var onlarda soylim

•mesai saatlerinde telefonlar çok elde olmayacak
• işe özen gösterilecek
• Ve en önemlisi iş Hayatinda aşk asla !!!.

Doruk Bey :bu kadar buyrun Ayça hanım size büşra ( Doruk beyin diğer asistanı) her şeyi sana detaylı şekilde anlatır .

Ben : tm Doruk Bey dedim ve çıktım .ve şunu anladım ben bu adama uyuz oldum .Çok işkolik ,zevksiz ,sevgisiz,işkolik bunu saymismiydim napim o kadar gıcık oldum ki kötü huylarinin maddelerini çoğaltmak istiyorum ama bunuda pes gecemem adamda bir kitpik var ben o kadar rimel suruyorum onun kadar uzatamiyorum ya anlmadim gitti .Neyse Büşra da bana öğretiyor öğrendim ve eve gitiim ve anneme dedimki annede iş buldum dedim.ve yata girdim ve uyudum .

Ben :Ve uyandım Sabah olmuş ve her zamanki gibi işe gidiyorum dermişim sadece 1 gün oldu ise başlayali .😂😂Neyse hemen elimi yüzümü yıkadım ve hemen hazırlandım ve çıktım .ve sonunda geldim şirkete hala inanamiyorum bu büyük şirkette ben nasıl çalışırım diye .neyse hemen içeri giracekken Doruk beyde hemen yanımdan geçti ve bende hemen koşa koşa giderken birde ne olmasın ki düştüm ve Doruk Bey arkasına baktı ve rezil oldum çok kötü oldum ama neyseki incelik yaptı ve bana el uzattı elinden tuttum ama kalkmiştim ama bileğim hafif sancı yapıyordu ve çok açıyordu.

Doruk Bey : isterseniz koluma girebilirsiniz ?

Ben: kusura bakmayın sizede zahmet veriyorum ama girmicem sanırım çünkü çok aciyor .

Doruk Bey : buyrun .

Ben : Osman bir ne önemi var Ayça ,ne demek falan der.offf neyse öküüüzzz.

Doruk Bey : Ayça hanım biraz daha kalırsak toplantiya geç kalicagiz .

Ben : iyyyyy Allah'ım ya.tm Doruk Bey .

Ve asansöre bindik ve tm 8. Kata gelmişten asansör durdu ve ışıklar kapandı ve

Ben: noldu şimdi ???

Doruk Bey : asonsör arıza yaptı

Ben : ne ?tamir edebilir misiniz acaba ??

Doruk Bey : kızım ben ne anlarım asansör yapmakta ayrıca bu arabamı yapayım sanki arabanın takerlegi patladida yapayım bu tamir et dediğin şey kocoman içinde tamir edilebilek yeri olmayan bir yer ....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 07, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk !!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin