herşey yağmurlu bir günde başlamıştı..delice sevişiyorduk.karşımdakini tanımasamda o zevki bana veriyordu.atletini hızlı ve gerice içime soktu.ben ise zevkten dört köşe oluyordum....birden düşündüm daha ben bu adamın ismini bilmiyordu ve yavaşca çekildim..ismin ne ?kerem.kerem sayer..senin ne peki dedi ve dudaklarımı ısırdı...melis,melis güzel dedim.o ise memnun oldum dedi.ve gene dudaklarımı ısırıp ısırıp öpüyordu....delice ve tutkulu bir şekilde sevişiyorduk.sonra saate baktım.yakında sabah olucak,hızlıca keremin altından kalktım ve südyenim ile kilodumu giydim..her şey keremin karşısında yaptığım için utannıyordum.kerem ayağa kaltı ve kulağıma eğildi.bu zevki bana yaşatığın için teşekkürler güzelim tekrar beklerim..dedi.sesi beni tahrik ediyordu.kendimden geçmemek için çekildim ve sen kendini ne zanediyorsun züppe bu zevki asla tadamıyacaksın,bir hata yaptım ve sakın sakın dedim ve sinirlice çantamı alarak odadan çıktım.o züpe herif ise arkamdan gene beklerim güzellim diyerek gülüyordu..hızlıca merdivenlerden iniyorum,pislik beni beni o kızlarla karıştırıyor ya,merdivenlere oturdum hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.yaşlı bir amca kapının ucundan kim var ordan bağırana denk ağlıyordum.hafifce ve sesiz bir şekilde kaktım göz yaşlarımı sildim.arabama doğru ilerledim.arabanın kapısına gelince durdum ve o pisliğin evine baktım,camda dört köşe mutlu olup bana sırıtıyordu..arabama bindim ve pislik diye bağırdım,göz yaşlarımı sildim..arabayı çalıştırdım eve gelmiştim,sarhoş bir şekilde eve doğru ilerledim.anahtarı çantamdan arıyordum ki telefonuma gelen mesajla anhtarı yere düşürdüm.ik anahtarı aldım ve eve girdim.sıcak bir bonya yaptım,çantamdan kulaklığımı arıyordum ki bir kaıd buldum.-bu zevki bana tatırdığn için teşekkürler bebeğim.yazan kerem sayer..kağıdı yırtarak pislik,pilik diye bapırıyordum..kulaklığımı en sonunda buldum ve kanepeye uzandım.telefonumda çalan şarkı en sevdiğim şarkıydı.ve bu olaylara üstüne gelen en bomba şarkıydı...bir kar tanesi ol kon dilimin ucunabir kar tanesierir ağzımdasırılsıklam soyunduvucuduma dokundubiraz pürüzlü tenimdeyaşam hücrelerimi buldu...çok zevkliy bebeğim bir daha beklerim.kahkalarıyla uykumdan uyandım..uyuya kalmışım.kalktığımda terlediğimi ve çok korktuğumu farketim.niye bu kadar korkuyordum ki,galiba bir daha hiç kimseyle bu kadar mutlu olamıyacağım içinn.sonra kendime geldim ve melis sen nediyorsun adam seni bildiğin sikti sen burda mutluluktan bahsediyorsun dedim ve pofuduklu terliklerimi giydim kendive vişneli meyvesuyu ve tost yaptım.tv karşına oturdum bir yandan vişne suyu meyvusuyumu yudumlarken bir yandanda kanaları geziyordum...sıkıldım ve tvyi kapatım.gazete okumayya karar verdim.iş ilanları vardı.bir iş ilanı dikatimi çekti ve o iş yerini aradım.