κεφάλαιο 5o

288 3 1
                                    

... ενώνω τα χείλη μας, χωρις δεύτερη σκέψη ακόμη και αν είναι λάθος... 

Ξαφνικά νιώθω να ζεσταίνομαι υπερβολικά, σαν κάποιος να μου έχει ανάψει φωτιά και να καίγομαι. Ένιωθα την γεύση του αλκοόλ πολύ έντονα. Σταματήσαμε το φιλί και λαχανιασμένοι κοιτιόμαστε, χωρίς ακριβώς να συνειδητοποιούμε τι ακριβώς συνέβη πριν λίγο. Τον θέλω τώρα, αλλά δεν είναι σωστό. Δε γαμιέται μωρέ σιγά, η βλακεία είναι ότι δεν θα θυμάται κανείς μας τίποτα, εγώ ειδικά σε αυτή τη φάση που βρίσκομαι σίγουρα....

Luke's pov: 

Είναι τόσο μεθυσμένη και νιώθω λίγο μαλάκας για να συνεχίσω... Ναι τι  με κοιτάτε περίεργα... ο Λουκ είμαι τι με κοιτάτε περίεργα, αυτή δεν ειναι σαν την πατσαβούρα που πήδηξα τις προάλλες. Αν και είναι αθεράπευτα σέξυ και θέλω τόσο γαμημένα πολύ να την βάλω κάτω και να της αλλάξω τα φώτα. Έχω κάνει κεφάλι και εγώ αν και δεν έχω μεθύσει και θέλω να το θυμάμαι καλά το σεξ με την συγκεκριμένη κοπέλα... τωρα θα σας φανεί περιέργο αλλα μαρέσει πολύ αυτη η γκόμενα, ειναι πολυ ζόρικη ρε παιδί μου πως να το πω. Τόση ωρα την κοιτάω στα μάτια, πραγμα περίεργο για μενα, που αν ήταν αλλη περίπτωση και αλλη κοπέλα θα την ειχα σκίσει...


Εχει ανάψει το βλεπω οτι το θέλει και αυτη ομως ειναι κριμα να γίνει ετσι. Πω γαμωτο με εχει καυλωσει απίστευτα.. ωπα, βγαζει την μπλουζα της, γαμωτο μη το κανεις αυτο, προσπαθω να την αποτρεψω και αυτη γελαει πονηρά και πιανει τα χερια μου και τα δίωχνει απο τις ακρες της μπλουζας της. Τωρα έχω σε κοινη θεα το πλούσιο στηθος της και εχω καυλωσει τοσο πολυ που το παντελόνι μου ειναι ετοιμο να εκραγει. Δεν κανω τιποτα γιατι θελω να δω που θα το παει. Πιάνει τα χέρια μου και τα βάζει πανω στο στηθος της και μου λεει να παιξω μαζι της. Προσπαθώ να το αποτρεψω, αλλα γαμωτο νικησε δεν αντεχω αλλο. Ανεβαινει πανω μου και παιρνει τον ελεγχο. Τριβεται εντονα πάνω στο σημειο μου και κολλαει το σώμα της. Της βγάζω το σουτιεν και αυτη κολλαει τα χειλη της στο λαιμο μου κατι που γουσταρω τρελα...

Όμως θελει να εχει αυτη τον ελεγχο, να την αφησω λετε? Ας την αφησω και μετα θα αναλαβω δραση εγω... ας δω τι μπορει να κανει η γατουλα μας



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 31, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Touch me if you can baby🔥Where stories live. Discover now