Am scapat

78 5 3
                                    

A inceput sa se lumineze.

Sunt singura treaza in toata casa, iar Andrei a uitat sa ma duca in camera mea "primitoare". Asa ca stau singura in bucatarie savurandu.mi cafeaua.

Nu am dormit de loc, am stat sa ma gandesc la tot ce s.a intamplat. Ce ar trebuii sa fac sa scap de acest nebun?

Pentru a ma calma putin m.am gandit sa deschid televizorul si sa ma uit ca postul local de stiri. Cand vad titlu mare "o fata de 15 ani a fost rapita. Numele ei este Andreea."

Cand am vazut stirea si poza cu mine am simtit cum totul se invarte cu mine si i.am suzit vocea lu' Andrei pe fundal dar nu intelegeam ce a zis. Nu mai inteleg nimic. Nu.mi mai simt corpul. Am simtit cum cad din picioare.

Andrei p.d.v.

Abea m.am trezit si am coborat in bucatarie sa imi beau cafeaua si aici o gasesc pe Andreea palida care se tinea de masa pentru ca era vizibil slabita.
Am incercat sa ii zic "Buna dimineata" cand am vazut ca a cazut din picioare si s.a lovit cu capul de un bufet.
M.am speriat groaznic si am fugit la ea si am incercat sa o trezesc "Deea, ma auzi , te rog, raspunde.mi"  , dar nimic. Ma uitam la ea ne stiind ce sa fac, cum sa scap, pentru ca asta inseamna raire.
Dupa cateva minute in care m.am adunat, am imbracat.o cu hainele cu care era imbracata cand am luat.o de acasa si am urcat.o inasina. Am mers cu ea la cel mai apropiat spital. Acolo am zis ca asa am gasit.o pe strada si am asteptat pana sa se trezeasca , sa ma asigur ca are amnezie, si asa era.
Am scapat curat din toata aceasta poveste si am acum continui sa o evit.

Pistoale si trandafiriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum