Mahsun eve yaklaşmıştı. Tetikteydi. Sessiz'lik ölümü çağırır gibiydi...
Adam evden çıkarken Mahsun'u görmemişti.
Mahsun ise yaklaşarak silahıyla onu vurmuştu .Silah sesini duyulduğunda o sırada arabadan başka birisi çıkmıştı.
Mahsun onunda vurmuştu. Bir kaç saniye bekledikten sonra içeriye dalmıştı kendisi.
Yukarıya çıkmıştı kapıda yangın yüzünden odanın içerisini görmüyordu. Gidip hemen banyodan kova alıp su doldurmuştu. O sırada Yamaç hızla yetişmişti. Yamaç kendinde değildi. Gözlerinde korku vardı.
- Yamaç : Efsuuuun ! Efsun ?!
- Mahsun : Yamaç kendine gel ! Tamam çıkaracağız merak etme... Sakin Yamaç.Yamaç onun ne yaptığını fark edip yardım ediyordu. Yamaç sonra içeriye dalmıştı. İçerde alevlere rağmen girmişti. Peşine Mahsun. Sonra ise beraber Efsun'u çıkarmıştılar. Yamaç kuluvarda Efsun'u tutuyordu.
- Yamaç : Efsun ! Efsun !
Alevler daha da yükselmeden halletmişti Mahsun. Neyse ki kendisi hemen müdahale etmişti. Kendi adamları yani kuzular'da gelip destek vermişti. Bir kaç hasar'a rağmen ucuz atlatılmıştı. Ambulans çağırmıştı Yamaç. Efsun'un kafasından kan geliyordu fakat nefes alıyordu. Gözlerini açıp kapatıyordu. Dışardaki adamları Kuzular halletmişti. Ambulans geldiğinde arabasıyla takip ediyordu. Yolda giderken Salih'i aramıştı az kalsın unutuyordu.
- Salih : Yamaç... Efsun iyi mi ?
- Yamaç : iyi olacak. Umut nasıl ?
- Salih : iyi hiçbir şeyi yok Nehir paniklemiş. Ben geldiğimde bir şeyi yoktu. Korkacak bir şey yok sen merak etme.Yamaç telefonu kapatmıştı. Nehir'in yaptığına anlam verememişti. Salih ona Umut'un videosunu göndermişti
"korkacak bir şey yok bak" diye.Salih gittikten sonra, Sultan azarlamıştı Nehir'i.
- Sultan : beni niye uyandırmadın ?
- Nehir : o an panikledim. Bilemedim...
- Sultan : bir daha ki seferine bana haber vereceksin.
- Nehir : özür dilerim. Bir daha olmayacak.~
Flashback
Nehir içten içe kuduruyordu.
Bugün aslında Erdenet holdings'e gitmişti. Cengiz Erdenet'le görüsmek için. Kendisi meşkul'dü fakat sekretere önemli, acil ve Yamaç Koçovalı hakkında bilgi vereceğini söylemişti. Bu son detay onun'la görüşmeye yetmişti. Nehir Cengiz Erdenet'e Yamaç'ın zaafını açıklamak için onun'la görüşmek istediğini söylemişti.Nehir Cengiz Erdenet'e Efsun'un Yamaç için bir zaaf olduğunu söyleyip ona bu aksam buluşacakları adresi vermişti.
Çünkü Nehir Yamaç'ın Efsun'la telefonda konuştuğunda hepsini duymuştu.Cengiz Erdenet'de bu bilgiyi aldıktan sonra Nehir dışarıya çıkarmıştı.
Nehir'in ondan bir ricası vardı.
Yamaç'a zarar vermemesini istiyordu fakat Cengiz Erdenet buna katılmıyordu.
Ne Efsun ne Yamaç umrundaydı. Hem Kent ailesinin Koçovalılar'la birliği onu sinir etmeye yeterliydi. Kibiri onun Efsun'la Yamaç'ın ilişkisine anlam veremiyordu. Erdenet'ler dururken. Erdenetler'e gelin olacak ken hemde... Yamaç'ı seçmesi onun için çok saçmaydı.
Gücü güç yapacak ken bir kadın bunu mahvediyordu...
Hemde ne için ? Aşk için...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kendimden geçtim, senden asla...
RomanceBir kaç ay önce başladığım ve devamını yazmakta olduğum EfYam hikâyesi. Sevdiğim bir arkadaş sayesinde cesaretimi topladım ve sizinle paylaşıyorum. Kalemim iyi olmayabilir fakat bu hikayeye kalbimi koymaya çalıştım. Umarım beğenirsiniz 🙏🌹🧚 ⭐ Her...