Hoofdstuk 1.

156 15 5
                                    

Pov Valentina.

Oke vandaag is de dag, de dag dat je naar je nieuwe school Wolf High gaat. Hoe zal het daar zijn? Zal ik het wel leuk vinden? Zal ik wel vrienden maken? Rustig aan! Je bezorgt me nog koppijn met je gepieker het komt allemaal wel goed.

Oh ja sorry Darkness ik was vergeten dat jij er ook nog was. Het maakt niet uit nou nu bed uit anders komen we te laat en ik wil weten of onze MATE daar rond loop!! Jaja rustig. Ik stapte uit bed en ging douchen toen ik klaar was ging ik me afdrogen en mijn haar ook, ik liep met mijn handdoek om mijn middel naar mijn slaapkamer om kleding uit te zoeken voor vandaag. Het is best wel warm vandaag. Joh het is zomer duhh. Ja ik ben ook niet de slimste hoor. Oke oke ik zal mn mond al houden. Mooi.

Ik deed een kort spijkerbroekje aan met een knal roze croptop waar in het zwart opstond: YOLO.

Ik deed er mijn zwarte slippers onder aan. Mijn make up deed ik simpel alleen met mascara en onder een lijntje mijn , foundaition had ik niet nodig want ik heb al een lichtbruin kleurtje. mijn lange zwarte haren (die komen tot aan mijn kont) deed ik makkelijk los.

Toen ik beneden kwam zaten mijn 3 oudere broers, mijn tweelingbroer en 3 jongere broertjes beneden met mijn ouder en ja Alexa was er ook al. Ze zag er fantastisch uit ze had haar bruine lange haren (ook tot aan haar kont) gestyled en 2 plukken naar achteren vast gezet. Ze heeft hetzelfde als ik aan alleen het truitje in het blauw en witte slippers aan. Alexa is ook niet zo'n make up gek maar haar mooie smaragd groene ogen springen eruit. "Zijn jullie er klaar voor meiden?" Vroeg m'n moeder, Alexa en ik knikte hevig. "Nou kom dan gaan we" zei m'n moeder en daar gingen we opweg naar onze nieuwe school.

---------------------------

En wat vinden jullie ervan? Vote&Comment!!

Het schuingedrukte zijn de wolven van de personages.

En ja de wolf van Val (afkorting) heet Darkness omdat ze zo zwart is als de nacht.

People ik zal proberen zo veel mogelijk te updaten en als het niet gaat laat ik het weten!!

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 04, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Wolf Girl With A Special GiftWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu