Tanıtım

21 7 5
                                    

İsmim Tiarin, 10 yaşındayım. Annem ile beraber bu sıkıcı yerde kalıyoruz.. 

Annem her zaman eskiden buradan kaçtığını, ama dışarıdaki yaşam çok zor olduğu için burayı kabullenmem gerektiğini söylüyor. Tabii ki de kabullenmiyorum. Bu kadar sıkıcı olan bir yerde ömür geçmez be! Babam duvarların dışındaymış. Annem öyle söyledi, kardeşim daha 2 yaşında olduğundan hala bizimle kalıyor ve erkek çocuklarına 5 yaşına kadar bir isim verilmediğinden ''kardeşim, bebek, ...'' gibi saçma kelimelerle sesleniyoruz. Neymiş erkek çocuklarının isimlerini karakter özelliklerine göre veriyorlarmış, hmph! Annemin ismi ise Yinwei FA:2180, baştaki harfler Family' nin kısaltması. Her ailenin böyle bir kodu var. Birkaç tane kız arkadaşım duvarlardan kaçmayı başardı ama onlara ne olduğunu kimse bilmiyor. Bu yerden kurtulursam eğer ilk yapacağım şey eski çizgi filmleri izlemek olacak.

Annem bunları tabletime yazdığımı gördü ve az önce bana dedi ki ''Dışarısı çok tehlikeli böyle şeyleri düşünmeyi artık bırakmalısın Tiarin..'' deyip başımı okşadı.

Sanki dediğini takarım da.. Buradaki çoğu küçük kız genelde korkusuz göründüğümden bu kocaman yerin upuzun ve karanlık koridorlarından geçerken bile beni kullanır. Bir tane sır yazacağım. Tanrım, umarım annem bunu görmez. Buranın dışında hala haberleştiğim birisi var, eğer çıkmayı başarırsam bana yardım edeceğini söyledi. Oralarda herkesin toplandığı yerler de varmış.

Ama bana ilk önce kendisiyle aynı yaşta olmam gerektiğini söyledi.. Ugh.. Çok sinir bozucu bir çocuk aslında ÇÜNKÜ KENDİSİ BENDEN SADECE 1 YAŞ BÜYÜK! Onun dışında küçükken oynadığım, eğitimlerini izlediğim dışarıda olan arkadaşlarım da var. Ama onlarla uzun zamandır haberleşemediğim için bana dışarıda ne diyeceklerini bilmiyorum. Normalde dışarısıyla iletişimimizi engellemek için bir sürü şey yaparlar, tabletleri kontrol ederler, arama uygulamalarını kaldırırlar.. Ama 'benim' arkadaşım olduğu için benimki biraz zeki.. Eskiden kullanılan bir uygulamayı Flash b-??? adını hatırlamıyorum onunla tabletime yüklemişti, uygulama hem görünmüyor ve sadece benim sesimle açılıyor.. Muhteşem değil mi? Ayrıca uygulamayı biraz değiştirdiğini falan söyledi. Eskiden kullanılan bir uygulamayı kolayca bulurlardı yoksa..

Neyse! Uygulama konusunu geçelim. Her şeyi geçelim. Bir gün buradan çıktığımda tabletime her şeyi adım adım yazacağım.. O zamana kadar görüşürüz. >:P

(Selamlar, umarım tanıtım bölümünü beğenmişsinizdir. Her şeyi olabildiğince açmaya çalıştım, ana karakterin küçüklüğünü de iyice anlamanız için onun dilinden yazdım. Umarım takipte kalırsınız. Olaylar daha çok gelişecek de ondan söylüyorum. Kendinize iyi bakın :^ )


Believe In MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin