"Suç Mahali"

337 30 19
                                    

1 hafta sonra

Aynanın karşısına geçip kendine baktı. Fazla abartı olmayan dizlerinde bitten beyaz bi elbise elinde çiçeğiyle aynaya bakıyordu saçını düzeltirken kapı açıldı.

İçeri hizmetli girdi.

Aysel: yıldız hanım bu size geldi

Zarfı aldım içini açtığımda zarf yere düştü.

Yıldız: h-hayır ya olamaz yok

Eğilip zarfı aldım ve notu okudum.

Düşünme zamanı.

Zarfı sıktım buruşturup çöpe atım.

Yıldız: en mutlu günümde neden cenk ya neden

Saçlarımı çekiyordum. Yapılmış olan saçım bozulmuştu. Kuzey içeri girdiğinde halimi görünce.

Kuzey: iyi misin hayatım

Belimden kavarayıp beni kendine yaklaştırdı.

Kuzey: iyisin dimi

Yıldız: hıhıh

Kuzey: sen hep iyi ol ve gülümse hadi vakit geldi

Kuzeyin koluna girip aşağı indik. Nikah masasına oturduk. Nikah memuru soruyu bana sorunca kuzey merakla baktı.

Gözüm cenkle bulduğunda gülümsüyordu. Masanın altında tırnaklarımı dizlerime çaktım.

Tekrar sorduğunda orda yer çakılmak istiyordum.

Yıldız: hayır

Herkes şaşkın şaşkın bakıyordu kuzey bana baktı gözlerinin dolduğunu hissediyordum.

Kuzey: y-yıldız sen nasıl ya

Yıldız: intikamımı aldım senden üstünede kavurma yaptım.

İnanmasını istemiyordum ama o çoktan inanmıştı bile. Masayı terk edip gitti. Cemre bana kötü bakışlarını attıp babasının peşinden gitti.

Nikah masasında ynız kalmıştım. Ama bu benim suçum değildi bana günlerce tecavüz eden saplantılı bi salak yüzünden beni seven insanları kaybetmiştim ben.

Nahide: sen neymişsin yengem ya hıh murdına erdin mi ordan bakılınca üzülmüş numarası yalıyorsun ama bu oyunların artık kimseyi sökmez pü yazıklar olsun sana be

Heh bi de yengem tarafından tükürülmediğim kalmıştı oda oldu. Sinirle bana baktı sonra oda gitti.

Masadan kalktım daralıyordum. Hava almak için kayalıklara gittiğimde kuzey de ordaydı.

Arkamı döndüm gidecekken cenkle karşılaştım.

Cenk: şimdi itiraz etmeden benimle geliyorsun ve burdan gidiyoruz

Yıldız: yok artık ya ne münasebet

Cenk: bak o gördüğün fotoğraflardan bin tane var ve bin tane de yedeği var hadi zorlama

Yıldız: peki

Sinirle arabaya geçtim cenkte gülüp yanıma oturdu. Kuzeye son kez baktım.

Kalbini kırdım bana nefret ediyorsun biliyorum ama bu duyulursa babam beni bu köyün içine sokardı.

Hoşçakal sevgili.
.
.
.
.
.
.

Azra içeri hem üzgün hem de sinirli olarak girdi. Elindeki kağıdı iyice sıktı.

Azra: cenk beni terk etti

Herkes azraya bakıyordu. Azra adı gibi emindi kiminle gittiğini.

Azra: hepsi sizin o kızınız yüzünden benden sevgilimi çaldı

MEFTUN (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin