*Jennie szemszöge*
Valahogy nagy nehezen feljutottam a tetőre így senki nem vette észre, hogy hol vagyok...
Leültem a tetőn, kicsit hideg volt de nem érdekelt néztem a csillagos eget. Olyan szép ilyenkor. Majd elkezdtem énekelni halkan egy dal három sorát...Jjajeungi gyesokdoeneun narimyeon nal chajawabwayo.
(Keress engem ha valami bánt téged)
Geudae goerophineun modeun geosdeul, geudaereul apeugo jichige haneun geosdeul.
(Azokat a dolgokat amelyek fáradttá és beteggé tesznek téged, )
Da naegero gajyeowa naege matgyeobwayo yeah.
(Add csak át nekem ruházd csak át rám őket)
Megint sírtam... Bár csak így lenne, hogy a kedvenc bandám tudna segíteni... De nem....
*Lisa szemszöge*
Ledőltem a kanapén és már el is aludtam....
****
/Álom/-Hé Lisa, Lisa ébredj!
-Mi? Hova kerültem?
-Hát hozzám... Együtt vagyunk nem emlékszel?
-Mégis m-mikor? Ki vagy te?
-Jennie. Házasok vagyunk Lisa van két gyerekünk.
Majd hirtelen felriadtam ez ez csak, egy álom volt. De... Olyan ismerős volt a lány arca vagy csak félig?
Nem tudom... Megnéztem az órát és már reggel nyolc volt. Elindultam a konyhába és csináltam magamnak reggelit meg kávét.
Nem tudom menjek e be, apa vajon mit fog szólni? Mindegy is egy próbát meg ér ha meg nem akkor fel mondok. Ennyi.Ezzel a gondolatommal öltöztem fel és csináltam meg a reggeli rutinom. Majd már indultam is.
***
-Üdvözlet Lee Dave. Köszöntem a portásnak.
-Jó reggelt Manoban Alezredes és már állt is felfelé vigyázba állni.
Utamat apám irodája felé vettem majd halkan be kopogtam.
-Tessék! Hallottam meg bentről.
Félve kinyitottam az ajtót....
-Áh Lisa! Jött oda hozzám meg ölelni.
Kérlek beszéljünk!
Adtam, neki egy bólintást majd le ültem elé a székbe.
-Ne haragudj hogy tegnap rád kiabáltam... De nem jól csináltad a dolgod, ilyen nem akarok többet meglátni, egy alezredesnek nem ez a dolga, hogy szétszórva hagyja a csapatot. Máskor kérlek jobban figyelj, vagy... Megvonom tőled a rangot.
-Ezt nem teheted álltam fel helyemről majd rá csaptam az asztalra.
-Dehogynem!
-Nem lesz több ilyen.... Mondtam neki le hajtott fejjel majd már ki is mentem a szobából. Gyors léptekkel hagytam el a helyet szerencsére nem volt senki aki látott volna. Majd be ültem az autóba.
Könnyeim potyogni kezdtek...
-Nem... Ezt nem teheti meg velem... Nagyon is tudja, hogy ez a munkám... Hát ennyit érek neked... ?
YOU ARE READING
A titokzatos katona /Jenlisa ff./ BEFEJEZETT
AdventureA nevem Lalisa Manoban, mivel Thai származású vagyok ezért be kellett állnom katonának. Sok embert mentek vagy megyek háborúba is ha kell, de a legutóbbi mentés valami más volt... Ezt elfogom titkolni tőle.. De még tőlem is. A nevem Kim Jennie, egy...