Selaaam biraz beklettim ama geldiimm. Bi önceki bölümümüz 100voteu geçmiş, ben şook, o kadar büyüdük mü inanamıyorum hala. Yorumlarda ve voteda beni yalnız bırakmadığınız için çok çok teşekkür ederim sizee ❤❤ Şimdi bu bölüm de 107 voteu geçsin, sonra yeni bölüm gelsinn💘 ve tabii ki bol bol yorum yapalımm, çok eğleniyorum yorumlarda 💫
Barışın prague yazan sweatini gördünüz müü??? Yaz günü sıcakta sweat giymek mi, bunu anca çok seven biri yapar:))))) Bunlar buluşuyor ve foto atmıyorlarsa kesin bi şeyler varr💃💃
Keyifli okumalar 💓
-------------
Yavaşça geri çekilip yanağımı yanağına yasladım.
Usulca fısıldadım "sana karşı koyamıyorum"
Nisa sanki donmuş gibiydi.
"Cidden yapamıyorum, yaşadıklarını biliyorum, sana karşı koymaya çalışıyorum, olmaz barış diyorum, ama kalp atışım gibisin, istesem de durmuyo, durduramıyorum, yapamıyorum işte"
Başını göğsüme yaslayıp kollarını belime sardı.
"Na...nasıl yani, kızmadın mı az önce yaptığım şeye"
Kafasını iki yana salladı. Ben de ona sarıldım ve sanırım bikaç dakika öyle kaldık. Ömrümün sonuna kadar böyle kalabilirim Nisa.
Kafasını kaldırıp gözlerime baktı "burdan çıkmalıyız"
Kafamı sallayıp kapıyı sessizce açtım. Etrafa bakındım. Fısıldadım "temiz"
Nisanın elini tutup kabinden çıkardım. Tam o sırada içeri yaşlı bi teyze girdi.
Teyze bizi sırayla süzdü "aa edepsizlere bak, bu gençlerde hiç utanma da kalmadı, napıyosanız evinizde yapın be. Ayıp ayıp"
Nisa şok olmuş bi şekilde kadına bakıyordu ve ben gülmemek için kendimi zor tutuyordum.
"Ay yüzüme bakıyolar bi de polis çağırıcam şimdi"
Nisanın elini daha sıkı tuttum "haklısın teyzecim kusura bakma"
"Gidin gözüm görmesin sizi"
Nisayı çekerek dışarı çıktım. Biraz uzaklaşınca gülmeye başladım.
Nisa bana baktı "o neydi öyle"
"Basıldık resmen"
Nisa da gülmeye başladı. Bi süre sadece birbirimize bakıp güldük. Tam susacakken diğerimizin devam etmesiyle daha çok gülüyorduk. En son gözümden gelen yaşı sildim "acıktın mı?"
Elini karnına koydu "kurt gibi"
"Tamam o zaman yemek vakti"
Nisa tekrar koluma girdi ve asansöre bindik.
"Nisa hanım ne yemek isteer?"
Nisa ellerini çırptı "tavuk tabii kii"
Tavuk restorantına girdim. Çalışanlardan biri bizi karşıladı. Nisaya baktı "çekyalı prensesimiz gelmiiş, çok seviyoruz sizi." Sonra bana döndü "sizi de seviyoruz tabi"
Nisa gülümsedi "teşekkürler"
"Sizi şu tarafa alayım daha sakin olur"
Gösterdiği masaya oturduk. Kız menüleri almaya gittiğinde nisa bana dönüp fısıldadı. "Bu kadar tanındığımızı bilmiyodum"
"Türkiyede spora önem verilir ve taraftarlar çok sıkıdır, biz de ülkedeki en büyük kulüplerden birinde oynuyoruz, normal yani"
"Beni uyarmalıydın önceden"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÝM || NisBar
RandomAşktır yücelten bizi ve derinliğimiz aşktandır. Gerisi boş, yalan. Aşksa; sevmektir. Durmadan, nefes almadan sevmektir.