33 глава

53 10 19
                                    

След случилото се предишната вечер в къщата на Хюк,Марк не можеше да си намери място.

Не знаеше кой го лъжеше,баща му или майката на Хечан. Не знаеше в кое да вярва и в кое не.  Толкова много нови въпроси се бяха появили в главата му.

Беше си обещал повече да не се рови в миналото,да не поглежда назад,но сега сякаш нещо го караше да иска да получи отговори.

Може би ако разгледаше нещата на майка си ще ше да получи отговори за част от въпросите си.

Единственото място където можеше да намери нейни неща това беше тавана. Той  лично ги беше оставил там преди години. Сърце не му даваше да ги изхвърли,но и не можеше да трае болезненото им присъствие.

Качи се по стълбите за тавана като краката му трепереха леко. Не беше сигурен какво можеше да намери там,но и не искаше да се откаже.

Отвори бавно стаята където се намира всички неща на И Чеон.

Марк се приближи към един от кашоните и го отвори. Вътре имаше рокля и купчина стари книги.  Той взе роклята и висша от аромата и.

Личеше си болезнената разлика. Преди ухаещата на маргаритки рокля,сега имаше мирис на прах. Сякаш живота си беше отишъл от нея.

Момчето все една от книгите на корицата пишеше ,,Брулени хълмове". Беше чувал за тази книга от учителката си по литература,но никога не беше имал интереса да я прочете.

Спомняше си обаче как майка му сядаше на тревата в двора и с копнеж разлистваше страниците на книгата с обожание и силен интерес.

Отвори първата страница и му направи впечатление написаното на нея. Можеше да се закълне,че това е почерка на майка ми.

,, Аз те обичах повече от всичко друго,но явно това за теб не е значело нищо."

Марк препрочиташе написаното няколко пъти след което сложи книгата в един от празните кашони. Смяташе после да я занесе в стаята си и да я разгледа много по-добре. Огледа и останалите книги,но в тях нямаше нищо.

Остави този кашон настрана и се опита да отвори този до него,но изведнъж от един от рафтовете падна тефтер.

Този тефтер не беше какъв да е,а на корицата бяха гравирани инициалите на майка му.

-Това може би е бил дневника и.-прошепна Марк.

Остави и него при книгата и бързо нареди кашоните,все едно не беше идвал тук. Взе дневника и книгата и се затича към стаята си. Трябваше да ги прочете. Имаше чувството,че в тях се крие истината.

Dangerous kissWhere stories live. Discover now