[Şarkı: Dancing With Myself/ Billy İdol]
SeokjinBir günlük iznin ardından ait olduğum yere, mutfağıma dönmek beni mutlu etmişti. İki gün önce yaşanan şeylerin bende kötü bir etki yarattığını söyleyebilirdim oldukça sinirli ve kötü hissediyordum ve işe gitmediğim o gün, bu kötü hisler katlanarak artmaya devam etmişti. Normalde olacak şey sinir hali geçip sakinleştikten sonra hayata devam etmek olurdu fakat ben bu sefer bunu yapamamıştım. ama kendime tanıdığım bir gün benim için yeter de artardı her zaman kendi ayaklarının üstünde duran bir insan olmuştum ve şimdide olacaktım.
mutfakta şuan tek ben vardım çünkü saat daha beş buçuktu ve ben mutfağı açmayı önceden hazırlanmayı severdim yavaş yavaş hazırlanmaya başlarken arkamdaki telefonumun titrediğini hissetmemle telefonu alarak arayan kişinin bay kim olduğunu görmemle şaşırmıştım niye beni bu saatte aradığını bilmiyordum hatta beni bu güne dek hiç telefondan aramamıştı çünkü biz hep restoranda konuşurduk. Biraz korkarak telefonu açtım acaba kovulmuş muydum? Bu sefer fazla abarttım Bay Kim her şey olabilir ama telefondan kovulduğumu söyleyecek kadar cani bir insan değildi.
Telefonu açtığımda mutlu ses tonuyla beni karşılamıştı." Evlat beni yine hayal kırıklığına uğratmadın!" Acaba dün yaşanan şeylerden haberi yok muydu? " Merhaba efendim demek istediğinizi tam anlayamadım neyden bahsediyorsunuz." Bu sefer daha ne kadar ileri gidebileceğini sorguladığım bir kahkaha atmıştı. Cidden komik olan neydi özellikle bu şekilde beni bekletmesi delirtiyordu. " Şahsına kötü bir komplo kurulmuş ama sen fark etmeden kaleyi içten fethetmeyi başarmışsın." Ah bir de bu hali yok mu diyeceği şeyi anlayana kadar göbeğim çatlıyordu. Ne fethi ne kalesi ya! " Efendim üzgünüm ama ben yine anlayamadım biraz daha detaylı anlatabilir misiniz?" Demin attığı kahkahadan farklı olarak bu sefer biraz bağırarak büyük bir coşkuyla konuştu. " Neyini anlamadın oğlum görmüyor musun restoranda kazandırdığın yeni yıldızı haberleri okumadın değil mi? Bu yeni nesil yok mu hiç haber de okumuyor ne olacak bunların hali!" Diye birden yakınmaya başladı. Bir saniye bir saniye ne diyor bu adam??! Yıldız mı? Kötü bir telefon şakasına mı kurban gidiyorum şuan? Tam konuşacağım sırada tekrar Bay Kim konuştu.
" Her neyse bu yaptıklarını karşılıksız bırakmayacağımı biliyorsun bu yüzden yarın işe gittiğinde bir kutu görürsen şaşırma o senin hakkın daha fazla konuşamayacağım ama resturanda bir gün yine geldiğimde seninle uzun uzun konuşmak istiyorum şimdi yapacak işlerim var ve sende eminim büyük bir şoktasındır o yüzden git biraz haber oku aklın başına gelsin." Dedi ve telefonu yüzüme çat diye kapadı. Hemen telefondan rastgele bir haber sitesi açtım ve gündemlere baktım ama herhangi bir şey yoktu. Yan taraftaki bölümlere gittim ve oradan bütün bölümlere tek tek baktım hatta bir ara öyle kafam karıştı ki spor bölümüne bile baktım son bölüm olan yaşam kısmına geldiğimde ilk haberin büyük puntolarla yazılmış başlığı direkt gözüme çarptı:
ŞAŞIRTMADI! BÜYÜK RESTURANT EFSANEVİ BİR ŞEF
Büyük restorant, efsanevi bir şef ve Michelin'e giden bu uzun yolun sonu yine büyük bir başarıyla sonuçlandı. Yıllardır ...Restorant'ın Şefliğini yapan Kim Seokjin şaşırtmayarak sosyetenin uzun zamandır favorisi olan yeri yeni bir yıldızla taçlandırdı. İlk başta her şeyden habersiz olan Şef Kim'in karşısına bu sefer yarı fransız olan ünlü eleştirmen Hyun Joon çıkmıştı. Ünlü eleştirmen "Ülkemizdeki üst segment deki restorant'ların hepsinin çok iyi yaptığı işlerin olmasının yanı sıra bu restorant ve yemekleriyle ilgili söyleyebileceğim tek şey Bay Kim Seokjin'in genç nesil arasından sıyrılıp kendi yolunu, yaratıcılığı ve lezzetiyle diğer şeflerden büyük bir ölçüde ayırdığını bütün samimiyetimle söyleyebilirim." Sözleriyle dile getirdi.
Şef Kim'in yaşadığı sinir krizi ilgili haber için tıklayın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coco Jamboo| Taekook [DÜZENLENİYOR]
FanfictionBabasının tehditiyle otelde garsonluk yapmaya başlayan Taehyung yaptığı şeylerin başına nasıl bir belaya sebep olacağından habersizdi [Au] texting+ düz yazı Instagram