Eveeet bebekler yine ben geldim. Bu bölümüde yazıp yine kaybolucağım eheueheu :D
İyi okumalar~ ✿♡
______________________________________Sabah kalktığımda başım çatlıyordu. Taemin ve Tae aşağıda kahvaltı ediyordu. Hazırlanıp aşağı inmiştim. Ağzıma birkaç lokma atıp dışarı çıkacakken Tae bağırmış ve onları da beklemek zorunda kalmıştım.
Birlikte okula giderken dün olanları anlatmıştım. Benim için endişlenmişlerdi. Ama aklımda olan şey neden yanıma gelmediğiydi. Suratım düşük okula girerken arkamda ki aptallar kızlara öpücük atıp numara vermekle meşgullerdi. Tae ve Taemin'i zorla çekiştirerek sınıfa sokmuştum. Dersimiz boştu çünkü müzik hocası gelmemişti.
Zilin çalmasıyla herkes yerine oturmuş müzik hocasını beklerken nöbetçi gelmişti.
Nb- Arkadaşlar müzik hocanız bugün gelmedi. Onun yerine nöbetçi öğretmen gelicek sessiz olun!
Duyuru yapmış ve gitmişti. Sınıftakiler oflaya puflaya konuşurken içeri nöbetçi hoca girdi.
Sanki başka öğretmen yoktu okulda anasını satayım.
Jk- Evet arkadaşlar bu ders beraberiz. Dersimiz müzik olduğu için yapabileceğim çok birşey yok.
Gözünü sınıfta gezdirip bana odaklandı. Ben de kafamı sırama gömmüştüm.
Jk- Sesi güzel olan var mı ?
Bu sorusuyla neredeyse bütün sınıf bana dönmüştü. Başımı sıraya gömüp saklanmaya çalışmıştım. Fakat pek başarılı olamadım.
Jk- Jimin ?
Jm- Evet Bay Jeon.
Jk- Şarkı söylemek ister misin ?
Jm- Hayır.
Terslememe şaşırmış olacak ki boş boş suratıma bakıyordu. Kafamı tekrar sıraya yaslamış uyku pozisyonu almıştım. Fakat yine rahatımı bozan birileri vardı. Bıkkınca kafamı kaldırmış ve düz ifademle ne olduğunu sormuştum.
Jk- Sorun nedir öğrenci ?
Bu dediğine artık sinirlenmiyordum. Umursamazca cevap vermiştim.
Jm- Bir sorun yok Bay Jeon.
Uzunca bakmış ve yerine oturmuştu. Çantasına dosyalarını koymuş ve ayaklanmıştı.
Tekrar kafamı masaya koyacaktım ki bu aptal herif susmuyordu.
Jk- Tenefüste odama gel Jimin.
Demesiyle zil çalmıştı. Herkes ayaklanırken ben yine uyku pozisyonu almıştım. Kaç saat geçti hiçbir fikrim yoktu ama pekte umrumda değildi. Kendimi tekrar uykuya bıraktım.
______________________________________Burda bırakmak zorunda kaldım. Umarım beğenirsiniz.
Seni çok seviyorum bebeğim 💘
Lonacooper