[✓]
oy ve yorumu unutmayın aşkolar 🍊🌻
•
jisung:
hyung
jaem :
?
jisung :
ilk önce geçmiş olsun
ikinci olarak
size gelebilir miyim
çok aşırı fazla aşşşşırı fazla dağlar kadar dünyalar kadar insan var evde
jaem :
yoksa annenin teyzesinin kızının damadının eniştesi ve eniştenin kuzenleri misafirliğe mi geldi?
jisung :
malesef
jaem :
koşarak gel kapıyı açtım
jisung :
okii
Jisung pijamalarıyla beraber koşar adımlarla evden kaçmıştı. Mavi terliklerini giyinip karşı komşusu Jaemin'in evine girdi.
"Selam hyung nasıl- sen kırmızısın?"
"Ben iyiyim sen nasılsın?"
"Hyung ateşin geçmedi mi?"
İkilinin konuşmasına Jaemin'in küçük kardeşi de dahil oldu.
"Jisungiee~ abim sözümü dinlemiyor ona iğne yapalım diyorum hayır diyor."
"En iyisini yapıyor Jaemin hyung. Euncum sen iğne yapamayacak kadar küçüksün ama istersen büyüyünce bana yaparsın. Şimdi güzelim odana git ben gelinceye kadar ödevini bitirmiş ol. Sakın boyamayı dışına taşırma ama. Gelince beraber evcilik oynarız ama bu sefer ben prenses olcam."
Eun kafasını sallayıp minik adımlarla odasına gitti.
Jisungsa hyunguna dönüp ateşine baktı elinin tersiyle.
"Hyung annem gibi ateş ölçer değilim ama biraz daha elimi alnında biraz daha bekletirsem akşam yemeği yerine pişmiş el yiyebiliriz."
"Uzatma Jisung. Yarın annemle gelecek zaten biraz idare etsem yeter. Bu arada seninle konuşmak istediğim bir konu var."
"Jeno ve Hyuck mu?"
"Evet."
"Hyung bak şimdi anlatacaklarım çok saçma gelebilir çünkü çok saçma.
Hyuck hyung Mark hyungtan hoşlanıyor ama bildiğin üzere Hyuck'un kafası fazla basmadığı için Mark hyungu görünce stres yaptı.
Mark'a karşı sevgi dolu gözükmek için ne yapacağını bilemedi ve bum. Muck oldu. Tabii asıl komik kısım Hyuck, Jeno'yu öptükten sonra ki Mark fark etmedi ama arkadaşı Lucas deli görmüş gibi baktı. Hyuck koşarak tuvalete gitti.
Tuvaletin ordaki dolaptan çamaşır suyu bulmuş onu dudaklarına dökmeye çalıştı ama Chenle onu durdurdu. Renjun hyung ise keyifle Hyuck'un çamaşır suyu dökmesini bekliyordu ama Chenle onu durdurunca biraz bozuldu.
Neyse işte Jeno hyung da Haechan yüzünden sıçtığından seni düşünüyordu."
"Beni mi, neden?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonat † Nomin
Fanfic"Taşıdığım kalbin nasıl yükler taşıdığını bilemezsiniz, dilimde susturduğum onca sözü duyamazsınız veya içimde kimleri öldürdüğümü bilemezsiniz. Çünkü anlatsam dinleyemezsiniz..." •nomin• ©mndln0 •yarı texting•