ˢⁱˣᵗᵉᵉⁿ

272 21 9
                                    

Srpen 2018, New York

Než se všichni stihli vzpamatovat, jsou tady poslední dva týdny srpna a pak na ně čeká škola. Nikdo nechápal, jak to mohlo utéct tak rychle...jako by to bylo včera, co dostávali vysvědčení a slavili začátek prázdnin.

Emily a Kelly spolu jsou téměř každý den. Pořádají přespávačky, chodí ven, nakupovat a podobně. Prostě bez sebe nedokážou být. O jejich vztahu vlastně nikdo neví. Zjistilo to pouze pár lidí, a to Millie, Sadie a Jack, kteří jim pomáhají to tajit před dalšími. Ani jejich rodiče o tom nesmí vědět..

A jak to zvládá Finn? Pořád mu to rve srdce, ale jakmile se podívá na to, jak je jeho sestra šťastná, pokouší se být v pohodě. Proto také začal trávit více času s Jackem a obzvlášť s Millie...ta mu je v tomhle obrovskou oporou.

Jen naše dvě hlavní postavy už spolu skoro nejsou.. Ten incident u Jacka doma je od sebe oddálil, jelikož je to oba mrzí a z nějakého důvodu se nedokážou spolu bavit.

,,Em! Je tady Kelly!" Zakřičela Jessica a dívka rychle doběhla do předsíně.

,,Ahoj." Usmála se a objala svou přítelkyni, která jí opětovala objetí i pozdrav.

,,Tak pa, mami. Do sedmi budu doma." Vtiskla matce pusu na líčko a už se chystala vyjít z domu.

,,Jestli náhodou potkáte Finna, řekněte mu prosím, ať taky přijde do sedmi. Děkuju!" Křikla na poslední chvíli a dívky odsouhlasily, načež se vydaly směrem do kina.

Cestou si povídaly a řešily různé věci. Jakmile došly ke kinu, koupily si lístky, nějaké občerstvení a poté se usadily na svá místa v sále.

Začaly upoutávky a v tu chvíli, když se Emily rozhlédla po sále, zatajil se jí dech. Okamžitě a rychle položila svou ruku na stehno blondýny a ta se na ni nechápavě podívala.

,,Řekni mi, že se mi to zdá." Ukázala na jeden pár puberťáků, kteří seděli dvě řady před nimi směrem doprava a zrovna se políbili.

,,Není to Finn a...Millie?" Zeptala se zaskočeně Kell a pozorovala, jak si Mills pokládá hlavu na kudrnáčovo rameno a poté se oba věnují filmu.

,,Něco zkusím." Napadlo brunetu a vytáhla mobil.

-Chat with Finn Wolfhard-

You
Finne?

Obě si všimly, jak chlapec vytahuje z kapsy mobil a něco do něj začne psát.

Finn 🐸💞
No? Promiň, jsem teď v kině,
napiš později, pokud to není
důležité 😅

You
O to jde...otoč se

Nechápavě se otočil a začal se rozhlížet. Jakmile spatřil dvě dívky, jenž ho sledují, málem mu vypadly oči z důlků.

Finn 🐸💞
Ehm...co všechno jste viděly? 😶

You
Teď jde o to, jestli myslíš film,
nebo tebe a Millie 🤔😳

Finn 🐸💞
Víš co? Pojď na chodbu a já ti
to vysvětlím, ok?

You
Dobře

𝐇𝐄𝐀𝐕𝐄𝐍 𝐈𝐍 𝐘𝐎𝐔𝐑 𝐄𝐘𝐄𝐒, 𝖿𝗂𝗇𝗇 𝗐𝗈𝗅𝖿𝗁𝖺𝗋𝖽Kde žijí příběhy. Začni objevovat