Végre eljött a péntek. Ami azt jelenti, hogy indulunk Egerbe a bajnok csapattal.
Korán keltem ki az ágyból, ugyanis a hétvége miatt teljesen izgatott voltam. Miután Cikcaknak adtam enni, a vendégszobába indultam. Ugyanis tegnap a hugicám itt aludt nálam, mert tegnap egy telefon hívással szakított vele a barátja...
Mikor beléptem a szobába, egy kisírt szemű Lottival találtam szembe magam.
-Hugi! Minden oké? /ültem le mellé aggódva
-Persze, rendben lesz minden. Köszönöm, hogy itt maradhattam/ nézett rám szomorúan.
-Ne viccelj. Ide akkor jössz amikor akarsz. Rám számithatsz/öleltem magamhoz.
-Ádámot pedig elásom/ mondtam komolyan.
-Hogy tehette ezt? Legalább szakított volna rendesen, és ne telefonon/ folyt le egy újabb könnycsepp az arcán.
-Figyelj. Nem érdemelt meg téged. Ha így eldobott akkor ez le is írja milyen ember valójában. Próbáld magad túl tenni rajta/ néztem rá.
-Túl teszem magam rajta/ bólintott egy nagyot sóhajtva.
-Hidd el, hogy nála ezerszer jobbat érdemelsz. Meg fogod találni a nagy Őt. / mosolyodtam el.
-Szőke herceget fehér lovon/ forgatta meg a szemét én pedig felnevettem. Hiába szomorú, a húgom ugyan az maradt. Azt a férget meg ha megtalálom, leveszem a fejét...Miután Lotti kicsit jobb állapotban volt, megreggeliztünk, felvettem egy kényelmes otthoni szettet majd neki álltam össze pakolni ruhát a hétvégére.
-Hova pakolsz? /nézett fel a telefonjából Lotti.
-Már mondtam egy párszor, hogy a hétvégére Egerbe megyek/ hajtottam bele egy farmert a táskámba.
-Ja "télleg"/mondta
-Meg leszel itthon? Nem jössz el velem? /kérdeztem
-Nem akarok zavarni/ indult ki a konyhába majd egy üveg nutellával és egy kanállal térsz vissza.
-Jobb elfoglaltság, hogy degeszre eszed magad, aztán mire haza érek már csak gurulni tudsz? /húztam fel a szemöldököm.
-Jó igaz. Veled megyek, de csak akkor ha a csapatnak nem baj/ tette le az asztalra a nutellát.
-Helyes, felhivom őket és eljossz velem, mielőtt kieszel a vagyonomból. / mosolyogtam rá a szemem forgatva, válaszul csak a középső ujját mutatta fel. Miután hozzá vágtam egy párnát, a telefonomért nyúltam, majd megkerestem Szilas számát.
-Kit hívsz fel? /kérdezte miközben ruhákat kersetett a szekrényemben (igen, az én szekrényemben) amit elhozhat magával.
-Szilvesztert/ és mire kimondtam a mi drága Szilasunk fel is vette a telefont.~Szia Szilas! Zavarlak?
~Helló Dorka! Dehogy, sosem zavarsz. Mi újság?
~Csak fehivtalak, ugyanis szeretnék kérni valamit.
~Mond csak. Baj van?
~Nem, nincs. Vagyis hát van de nem lényeg. Szóval csak annyit szeretnék, hogy nem lenne baj ha Lotti a húgom is velünk jönne Egerbe?
~Dehogy baj. Jöjjön nyugodtam. Szeretnénk megismerni őt is.
-Köszönöm szépen. Akkor délután találkozunk.
-Rendben van. Örülök, hogy ő is jön. Szia!
~Szia szia!-Na? Mit mondott? Mehetek? /kérdezte Lotti
-Persze. De annyi cucc nem kell ám. Csak egy éjszakára megyünk/ táncoltam a szemöldököm, a tele pakolt bőröndbe utalva.
-Mindegy/ legyintett.Megbeszéltem a csajokkal is, hogy Lotti velünk jön szóval, Nóri és Szandi együtt mennek, a többiek meg velem.
Miután minden cuccunkat össze pakoltuk, el is indultunk a többiekért.
Budapest 3. Kerületébe vettük az irányt, ahol Gabit vesszük fel.
-Szép jó napot/ szállt be Gabi a kocsiba nagy mosollyal.
-Neked is Gabriella/ kuncogtam.
-Szia Gabi! Én Lotti vagyok/ mutatkozott be mosolyogva a hugicám Gabinak.
-Gabi/ mutotkozott be a bajnokunk, majd indultunk Brigiért.
-Brigit hol vesszük fel? /hajolt előre Gabi a két ülés között.
-Itt a következő utcában. Felutazott tegnap a tesojához, hogy ne kelljen még Nyíregyházára is elmennünk/ mondtamMiután Brigit és Enikőt is felvettük, célba vettük Egert.
Már vagy egy fél órája utaztunk amikor, a GPS nem nagyon akart működni.
-Forduljon balra/ szólalt meg a hölgy a szerkezetből.
-Miért forduljak itt le? Biztos vagyok benne, hogy itt nem kell lefordulni/ keltem ki magamból.
-Állj félre és hívj fel valakit/ mondta Enikő
Majd egy életmentő telefon után (amit Zozoval folytattam, aki fejből tudta, hogy merre kell menni) kisebb-nagyobb zökkenőkkel de megérkeztünk Egerbe.-Na mindenki itt van? / nézett körbe Szilas
-Szerintem igen/ kiáltott oda Zozo.
-Zozot otthon hagyhattuk volna/ mondta Oli, válaszul Zozo csak ráugrott a hátára. Hogy ők sosem nőnek fel, az is biztos...
-Azt viszont tudni kell, hogy van egy vendégünk is/ mutatott Szilas Lottira, aki mosolyogva köszönt mindenkinek.
-Helló Mindenki! Szabó Lotti vagyok/ mutatkozott be.
-Szia, én Olivér vagyok, de csak Oli/ ugrott a húgom elé a srác nagy mosollyal, Lotti pedig azonnal elpirult.
-Az én nevemet már tudod/ fogott kezét mosolyogva a fiúval.
-Na hát akkor induljunk is, hisz a pörkölt nem főzi meg magát/ mondta Szilveszter, majd el is indultunk őt követve.Miközben a pöri készült, Oli és Lotti nagyon egy hullámhosszra kerültek, ugyanis egész nap beszélgettek.
Engem Dávid is megtalált a nap folyamán, ugyanis mellém csapódott és beszélgetni kezdtünk...
-Mi újság Dorka? / nézett rám mosolyogva.
-Elvagyok. Arra? /mosolyogtam
-Itt is minden rendben. Igazából már értem, hogy a hugod honnan örökölte a szépséget/ mondta. Először tökre nem fogtam fel. Most mi van? Anyára gondol? De hát nem is ismeri!
Aztan persze leesett, hogy rám gondol. Nesze neked főiskola, Szabó Dorottya. Gratulálok.
Persze elpirultam, amit csak egy mosollyal reagált. Komolyan csak én lehetek ilyen szerencsétlen...
-Lenne kedved majd találkozni megint? A múltkorin is nagyon jól éreztem magam/ simitotta végig a karom, amitől libabőrös lettem.
-Természetesen/ mondtam határozottan.A hétvége után....
A hétvége nagyon jól telt. A csapat nagyon jó volt, Lottit is nagyon megszerették (főleg Olivér😏). Utána a hét nagyon monoton volt. Nem történt semmi izgalmas...
Vagyis csak azt hittem. Egy váratlan telefon és már is beindultak az izgalmak..._____________________
Na hát kedves olvasóim!
Elnezest kérek, hogy mostanság ritkán voltak részek, de mostantól igyekszem gyakrabban hozni őket...
Remélem nem banjátok, hogy bele viszem a könyvbe más szereplők szerelmi életét, jelen pillanatban Lottiét, de másé is lesz majd.
Ja és ha szeretnétek akkor találjátok ki egy ship nevet Olinak és Lottinak, persze csak ha tetszik a párosítás.
Mostnatól elkezdődnek az izgi részek...
Ha tetszett konnentelj... ❤️
Nemsokára jelentkezem!
Helcsoo🥰
ESTÁS LEYENDO
Együtt az Exatlon után is...
RomanceBEFEJEZETT!!! 5 hónap után végre minden exatlonista hazatért Dominikáról. Mindenki éli tovább az életet, de a bajnokok barátsága örök marad... Dorkának már a műsor alatt felkeltette Dávid az érdeklődését, de nem mert felé kezdeményezni ezért csak m...