Ch - 3

457 78 27
                                    

Tlai deuh ah rawng ka bâwl sawk sawk a, chaw ei ka peih fel chiah tihah chuan kawngkhar a rawn kik a. Tunge mawle rawn kal hun lo ngei mai ka ti rilru a...




"Nangmaw" ka hma a ding ka hmuh chuan ka ti hu a, a nui seih zui. Enge maw rawn tih a tum le

"Min va beisei hmel loh ve a"

"Uhhh,, Chutiang lam pawh a nilo, lo lût la" ka tia a rawn lut nghal zât


Dawhkan a ka thil dah chu hmu ni ngei ang

"Zanriah i ei dawn chauh law" a rawn tia, ka bu zeuh a dawhkan lam ka pan lehnghâl

Sofa ah chuan a thu a

"Tikhan lo thu la, kan in eipuar nge" ka rilṭâm ve tawh angreng sia ka ti ta tawp.


Ka ei tan vel chiah tih chuan ka hmaah hian a rawn thu a.  Ka ka a chaw hmuah ṭun chung chuan ka en a. A nui ang sûn sun a

"Enge i rawn tih dawn a, Lisa te chu naktipah chauh lawm a rawn haw dawn"

"Lisa hmuh ka tum lo, a unaupa hmeltha zet hi hmuh tuma rawn kal zawk nia ka nih. Ei chhunzawm rawh i hmuhnawm teh mai nia" a ti a, lai deuh chung chuan ka ei leh mial mial a, ka eitui phian zui.


Engmah pawh kan sawi lem lo, ka thil ei chhûng chu ka hmaah a lo thu ve ngat ngat. Keichu ni ila ka peih teuh lo mai, ka haw daih tawh ang ka ring



Ka eina vel ka tihfel zawh chuan Jungkook awmna lam ah chuan ka thu phei a

"Ka puar ngei mai"

"Puar khawp ang, i eithei em lawm. Engtin nge tiang em em hian i chêr si le" a tih chuan ka kûn daih. Ni e, ei te chu ka thei ve lutuk mahse ka nu leh Lisa bula dawhkan kil ve hi chuan puar lo a thawhsan mai a awl thin khawp mai.... Ka thut ve chhûng zawng in min hau loh pawn min deuhsawh zawng in thu an sawi ziah thin. 


"Ummmm Tae sawi sual ka nei em ni" Jungkook chuan ka dar rawn khawih pah chuan a ti a.... Ka lu ka thing a

"Coffee ka siam ang che aw" sawi tûr hriat loh chuan coffee hi sawi zel tawh mai ang....

A nui leh suk a "chumi beisei chuan lawm ka rawn kal, nimin khan nidang ah ka tih kha"


******


"Wow Tae,  i thiam hle mai a tui takzet" ka hre sa lawm, he ina coffee siam ziah tu in a a siam sak a ni miau a. Tui lo thei a ni lo, kum 5 nge 6 chhûng chu keimah hlir in ka siam thin miau lawm expert tak ka ni... Ka nu hian min tihbuai hrim hrim nan hian a duhkhirh lui thin in ka hria, a tîr phei chuan mittui tla zawih zawih in ka siam sak thin. Engtin nge ka pa hian hetiang mi rapthlak thinlung pawh neilo ka ti mai hi a neih theih zawk le...


"I lehkhabu chhiar chu I zo tawh em"



"Immm zo e, ka chhiar tui lutuk vang nia chaw ei pawh ka lo theihnghilh daih nachhan" ka nui a

"Tae"

"Imm" a mah chu ka en a, min lo en ve reng

"Tiang khan nui reng rawh" a tih chuan ka lai lutuk chu ka biang a sa hat hat mai sawi ber tur pawh ka hrelo...



********

Jungkook haw hnu chuan ka khum ah chuan ka mu phar duai a, tuna ka awmdan hi ka hrethiam lo. Ka thinlung hi a hlim em em ringawt mai ni, hetiang hian ka la awm ngai hauh lo.

Ka chhîn lah in Jungkook hmel ka hmu a, mi ka vei ber a ni hial ang chu. Ka khi var var reng a ni tawp mai.




Jimin ka be vat a, ka awmdan vêl zawng zawng chu ka hrilh vek

S.S BfWhere stories live. Discover now