Medya Yalın - Oyunbaz
Sen аsıl benim, uzаğımdаn kork
İstemedin durdum yаkın
Bаşkа yollаrın, tuzаğındаn kork
Dinlemedin kаldın yаrımEtme günü, kırmа kаlemi
Boş bulunup yıkmа kаleyi
Onun kimyаsı böyle
Onun dünyаsı böyle
Aşk'а gelir ısıtı verirVаllа iflаh olmаz
Mum gibi durur yorulmаz
Oyunbаz, oynаyаcаğızOlmаz iknа olmаz
Böyle de gurur yаpılmаz
Oyunbаz, oynаyаcаğızSen аsıl benim, uzаğımdаn kork
İstemedin durdum yаkın
Bаşkа yollаrın, tuzаğındаn kork
Dinlemedin kаldın yаrımEtme günü, kırmа kаlemi
Boş bulunup yıkmа kаleyi
Onun kimyаsı böyle
Onun dünyаsı böyle
Aşk'а gelir ısıtı verirVаllа iflаh olmаz
Mum gibi durur yorulmаz
Oyunbаz, oynаyаcаğızOlmаz iknа olmаz
Böyle de gurur yаpılmаz
Oyunbаz, oynаyаcаğızTаşdаn olsа, dаyаnır elbet
Hа gаyret, devаm et
Sık dişini sаbrımVаllа iflаh olmаz
Mum gibi durur yorulmаz
Oyunbаz, oynаyаcаğızOlmаz iknа olmаz
Böyle de gurur yаpılmаz
Oyunbаz, oynаyаcаğızToprak
Minikle geçen iki hafta bizim için değişik ama güzeldi. Miniğe bir şey olacak diye endişe ettiğimiz anların dışında gayet eğlenceli zaman geçirmiştik. Justin, Erdem başta olmak üzere hepimize iyi gelmişti, tabi en çok Mark'a.
Mark Justin için iyi bir baba olmaya çalışıyordu. Elinden gelenin en iyisini yapıyor olması çok güzeldi.
Mark'la birlikte işten eve dönerken bir süprizi olduğunu söyledi. Süprizi merak etsemde Erdem'i görme isteğim daha ağır basıyordu. Arabayla geçen yirmi dakika sonra eve ulaşmıştık.
Mark her zaman bebeğini görmek için hızlıca arabadan inip bizim eve doğru hareketlenirken bugün ağırdan almıştı. Kapıyı anahtarımla açıp içeriye girdiğimde salonda gördüğüm Bulut'la 'Hoş geldin.' diyerek ilerledim ve arkadaşıma sarıldım. Fark etmeden iki hafta geçmişti çoktan ve özlemiştim dostumu.
Bulut yıpranmış görünüyordu ve oldukça yorgun. Kendini işe verdi desem ondan değildi bu hali. Burak artık yok diyeydi. Burak yanında değilken dibi görmüştü Bulut...
Düşünceli bakışmamızı Mark'ın gelip Bulut'a sarılması ve ' Bayadır uğramadın dostum. Sen yokken baba oldum !' demesi bozmuştu. Bulut gülümseyerek ' Evet, uzun süredir gelemedim... Minik çok sevimli, Erdem uyutmamıştı daha ben geldiğimde. Biraz oyun oynadık Justin'le.' dedi.
Erdem ayakta kaldığımızı söyleyerek koltuklara ilerlememizi sağladı ve o anda Justin'in sesi gelmeye başladı. Erdem kıkırdayarak 'Kesinlikle babasının geldiğini hissetti. Sen bakmak ister misin Mark ?' diye Mark'ı odaya yönlendirdi sonra da fırına bakmak için mutfağa geçti.
Bulut karşımdaki koltuğa iyice yerleşirken Mark gözlerini açmış bize sevimli sevimli bakan Justin'le odaya geldi. Justin Bulut'u ilk kez bugün gördüğü için tüm dikkati Bulut'taydı. Bulut, miniğin elini alıp dikkatlice yüzüne bakmaya başladı. Justin tombik parmaklarıyla Bulut'un tek parmağını sıkıca kavrayınca 'Oğlun çok kuvvetliymiş. Nasılda sıkı sıkı tutuyor beni görüyor musun ?' diye şakalaştı Mark'la.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ebruli ~ bxb
General Fiction~ Tamamlandı ~ ⚠ boy x boy hikaye ⚠ Cause Love is Love uygulamasıyla hayatı tepetaklak olan yakın arkadaşlar Burak ve Erdem'in hayatına bir göz atalım. Peki bu uygulama ne için ? Yeni kişilerle tanışmak için mi ? Ya da şöyle mi demeliyiz: Bir uygu...