1.Bölüm

95 41 30
                                    

Sabah uyandım ama annemin üstüme döktüğü zemheri gibi soğuk olan suyla, insaf be anneciğim bu kadarı da olmaz değil mi ama?

Neyse güzel yanından bakalım gözüme güneş çarparak uyanmadım çünkü dün geceden perdeleri indirmiştim. Ama kulaklarım acayip derecede ağrıyordu. Ara da sıra da çınlıyorlardı.
Anneme çoktandır bu durumu söylüyordum bir hafta önce randevu almıştı. Yarın doktora gidecektim ama nedense gitmek istemiyordum içimde kötü bir his vardı.

Annem bana mutfaktan seslenerek
"Daha uyanmadın mı Zaraaa!!? Aaa yeter artık amaaa" dedi. Bense uyanık bur biçimde uzanmış olduğum yataktan elimi yüzümü yıkamadan annemin yanına adeta ışınlandım.

Annem bana göre haksızlık yapıyordu horlama sesi dünyayı inleten abimi uyandırıp vatana millete hayır işlemek yerine beni güzellik uykumdan uyandırarak neden beni hayal kırıklığına uğratıyor:(

Annem ise bana kahkaha atarak "Seni şapşal Elini yüzünü yıkamamışsın" dedi. Ben ise anneme "Napalım bizimkisine de anne korkusu denili versin"dedim. Babam mutfağa geçmişti ve esniyordu.

Babama dönerek "Baba galiba uykunu almamışsın" dedim. Sonra yanına doğru giderek onu belinden itekleyerek bir yandan da gülerek "Hadii babacığım gidip uykunu al öyle gel" dedim. Babam ise "Uyumak isterdim ama işe gitmek var be kızımm" dedi.

Sonra benimle yer değişerek o beni belimden ittirerek lavaboya sürükledi ve bana "asıl sen elini yüzünü yıka tembel çocuk" dedi. Bende "Tamam babacığım" dedim.

Sonra hepimiz kahvaltı masasına oturduk. Aklıma hain planlar geliyordu uykucu abime suikast planı hazırlayacaktım. Annemin bana yaptığının biraz daha farklısını yapacaktım. Bana pahalıya patlayabilirdi ama buna değer bence :D

Su kovasına buz doldurdum ve su ile karıştırdım yukarı kadar taşıdım çatı katında uyuyor beyefendi evden gitsinde benim olsun artık bu oda ya. Neyse sonunda yukarıya taşımıştım buz dolu kovayı abimin üstündeki pikeyi ona hissettirmeden çektikten sonra bütün buzlu suyu üstüne boca ettim.

Sonra önceden hazırlamış olduğum vantilatörü son dereceye alıp sinirden köpürmüş olan abimin üstüne tuttum ve beni yakalamasına izin vermeden merdivenlerden aşağı kaya kaya inmiştim. Ahh abi senin yüzünden düştüğüm hallere bak gıcık mıcık fln ama seviyorum yani abi sonuçta atsan atılmaz satsan satılmaz napacan.

Saklanmış olduğum dolaptan dışarı göz attım ve abimin çığlık sesleri geliyordu Anneme "NEREDEE OO!!?" diye soruyordu sinirden köpürerek. Annem ise "Kim nerede oğlum?!" Diye cevaplıyordu sakince
Abim ise " O HAİN MELEK YÜZLÜ ŞEYTAN ÇIK DIŞARI YOKSA BULURSAM DOĞDUĞUNA PİŞMAN OLURSUNN!!!" Dedi bana gönderme yaparak.

Tırsmıyor değilim değil yani Allah sonumuzu hayır etsin inşallah.

Allah'tan buzlu su döktük görende dünyasını başına yıktık sanır. Tamam azıcık yıkılmış olabilir dünyası amaaa intikam soğuk yenen bir yemektir. Ona az bile yaptım....

....Sonunda sakladığım yerden çıkmıştım abim bir kol bir bacak ve bir adet kafamı kırmış bulunmaktaydı...

Tamam tamam bu bir şakaydı ama beni baya hırpaladı canım anneciğim sağolsun beni kurtardı elinden akşam yemeğinde bana avına odaklanmış sırtlan gibi bakıyordu.

Yemekten sonra gönlünü alıp uyumaya gittim yarın tıpkı bu saatlerde başıma geleceklerden habersiz bir şekilde...

Merhaba arkadaşlar bu bölümde Ana karakter olan Zara'yı ve ailesini tanıttım giriş bölümü gibi bir şeydi bu bölümü cumartesi atacaktım fakat kendimi tutamadım biranönce atıp başka bölüm yazarım diye istedim cumartesi gününe lütfen o kadar yazdım o küçük yıldızı patlatmayı çok görmeyin🤗🍀
Yorumlarınız benim için çok önemli gizemli yanları henüz çözülmemiş olan kızımız Zara'nın karakterini nasıl buldunuz 😃😃

06.08.2020
Per.
17:00

ÜSTÜN DUYULARIN İNSANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin