ride out.

5K 147 610
                                    

❝only god can judge me now❞

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

❝only god can judge me now❞


original story written by
Altrey & MisCreepy

Głośne piski opon, szorujących raz za razem po ciemnym asfalcie i zaznaczających przy tym swoją trasę. Cudowny dla słuchu dźwięk silników, wydobywający się z rur samochodów za każdym razem, gdy któryś z kierowców wciskał pedał gazu. Podziemne parkingi, pełne niesamowicie pięknych i drogich, ale przede wszystkim szybkich aut. Puste, podświetlane jedynie światłami lamp ulice Busan, na które wyjeżdżali, pokazując, co potrafią.

Dla wielu wyścigi uliczne to jedynie fikcja, pokazywana w filmach oraz głupich opowiadaniach. Ludzie często nie wierzą w to, że w wielu miastach zaraz po zapadnięciu zmroku na drogach pojawiają się kierowcy, których nigdy nie chcieliby spotkać za dnia na swojej drodze. Dla nich nocne jazdy były pasją, jakiej nic nie mogło powstrzymać, nawet policja.

Nielegalne zbiorowiska, czasami planowane, a czasami całkowicie spontaniczne. Pieniądze rzucane na ladę, a czasami nawet własne auta. Zwycięzca dostaje wszystko, przegrany zostaje z niczym. Można to nazwać pewnego rodzaju hazardem, jednak zdecydowanie bardziej niebezpiecznym, niż zwykłe kasyno czy gra na głupich maszynach.

Kiedy wsiadasz za kierownicę tuningowanego samochodu, mogącego wyciągnąć pokaźną prędkość, nigdy nie możesz być pewien tego, czy dotrzesz spokojnie na linię mety. Liczne zakręty oraz przeciwnicy będą czekać na każdym kroku, aby nie pozwolić akurat tobie zgarnąć głównej nagrody. Panowanie nad własną maszyną jest kluczem do tego, czy przeżyjesz wyścig oraz na jakim miejscu skończysz.

Zazwyczaj uczenie się jazdy, aby dorównywać reszcie kierowców, nie należy do prostych rzeczy. Czasami potrzeba paru lat treningów, żeby pewnie wystartować i nie bać się o kolizję na pierwszym mocniejszym zakręcie. Tak jak w każdym sporcie, są mistrzowie oraz ci, którzy tak naprawdę nigdy nie powinni zabierać się do tego, bo zwyczajnie się nie nadają. 

Również samo tuningowanie swojego samochodu wymaga wielu pieniędzy, jakie trzeba mieć, aby w ogóle móc się mierzyć z kimkolwiek. Najważniejsze jest oczywiście przyśpieszenie oraz różnego rodzaju dodatki, potrzebne do poprawienia stabilizacji oraz kontroli nad pojazdem. Większość osób nie jest w stanie odmówić sobie też na przykład podświetlanego podwozia, kolorowych felg albo przeróżnych spoilerów. Wszystko zależało od wyobraźni.

Samochody, które zbierały się późnymi godzinami w różnych miejscach Busan były piękne, brzmiały cudownie i sunęły po drogach, zupełnie jakby muzyk grał najpiękniejszą melodię na fortepianie. Oczywiście oprócz samych kierowców, nie brakowało również osób, które całym sercem kochały oglądać wyścigi, będąc jedynie widzami tego niesamowitego wydarzenia.

Czasami zdarzało się, że kierowcy, którzy nie pozwalali nikomu odebrać sobie tytułu zwycięzcy nawet na chwilę, stawali się strasznie sławni w towarzystwie, w jakim się obracali. Ich twarze nagle były rozpoznawalne nawet wtedy, gdy wcale nie znajdowali się pod osłoną nocy. Miano nieprześcigniętego było naprawdę trudne do utrzymania, a mimo to udało się to z pozoru głupiemu dzieciakowi.

pacemaker || chansungOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz