Eski Düşmanım Savaşırken bir çöp gibi görünüyor..

665 98 35
                                    

Benim adım Sarthis. Ve ben bu dünyanın şu anki Şeytan Kralı'yım.. Benim gibi güçlü biri Son zamanlarda çok endişeli ve sıkıntılı hissediyorum. (Burasını tam ceviremedim oyuzden anladığım kadarıyla yorumladım.)

Durum böyle --

Her dünyanın bir Şeytan Kralı ve bir Kahramanı vardır. Şeytan Kral karanlık güçleri, Kahraman ise ışık ordusunu temsil eder. Her beş yüz yılda bir, dünyanın kaderi bir gece de belirlenir. Yani, Kahramanın Şeytan Kralı'nı yeneceği ve dünyayı karanlıktan kurtaracağı gece.

Bu, eski çağlardan beri iblis krallar arasında konuşulmayan bir kuraldı.

Şeytan Kralı olarak yenildikten sonra şan içinde emekli olabilir ve istediğimi yapabilirim. Bu yüzden son 500 yıldır sessizce bir İblis Kralı olarak kariyerimin sonunu sabırsızlıkla bekliyorum.

Tabii ki, diğer insanlar bunun hakkında hic birşey bilmiyorlar. Bunu Şeytan Kral endüstrisinde gizli bir kural olarak düşünülebilirsiniz.

Sonuçta, bir İblis Kralı olarak, profesyonel bir İblis Kralı olmak ve mükemmel bir bitiş çizgisi çizebilmek için yüzlerce yıldır bunun için hazırlanmaktayım.

Bu yüzden pratik yapmak için En tehlikeli yerlerden olan Demon Ormanı'na vahşi bir ejderha olan Fafnir'i binek olarak almak için yalnız gittim ve krallığın prensesini Şeytan Kralı Kalesi'ne kaçırmak için askerlerimle birlikte şahsen savaştım.

Bütün bunlar en karanlık atmosferi yaratmak içindi.

Kaderimde ki rakip önüme çıkana kadar herşey yolunda gidiyordu.

Ağzımın köşesinde bir gülümseme ile, tahtımın kenarında oturan Fafnir'in okşadım.Ağzında sihirli bir kılıç olan Fafnir hapşırdı ve sayısız şehri yakmış olan ejderha nefesini bıraktı. Gözlerini hafifçe hareket ettirdi ve platformun altında duran Kahraman'a acımasız bir bakış attı.

"Oh , Seni çok uzun süre bekledim. Kahraman."

Sarı saçlı ve yeşil gözlü olan Kahraman iki eliyle kılıcını tuttu ve ciddi bir ifadeyle;

"Özür dilerim. Şeytan Kralı'nın Kalesi çok büyük olduğu için yanlışlıkla yolumu kaybettim ...... "

"...."

Neden bu kahramanın süper güvenilmez olduğunu hissediyorum......

"Öksürük. Daha fazlasını söylemenin bir yararı yok. "

Boğazımı temizledim, ayağa kalktım ve Fafnir'in ağzındaki ejderha ateşiyle yanan kılıcı çıkardım.

Önce savaşalım, eski düşmanım--

"Aydınlanmaya hazır ol, Kahraman! "

...

Mantıken konuşursak, bu gelişme çok iyi olmalı, değil mi?

Gönderdiğim astlarin çoğunu yendi ve basariyla önümde duruyordu, değil mi?

Peki neden Kahraman çok büyük bir hamle yapmasına rağmen zırhımın ilk katmanini bile delemedi!?.

Seytani kılıcı tutan ellerim titriyordu ve benim tarafımdan dayak yemiş olan Kahraman'a baktım.

"Şeytan Kral'dan beklendiği gibi, çok güçlü ......! "Kahraman ağzının kenarında ki kanı sildi ve kutsal kılıçla kendini zar zor destekledi.

Hayır, hayır, hayır, büyük kardeş. Çok güçlü olduğum için değil, sen çok zayıf olduğun için!.

Hemen şimdi, Fafnir bile otomatik saldırı seviyesindeki hareketi kuyruğuyla karşılayabilir! !

Kahraman sakin bir sekilde kılıcını kınına soktu ve "Yarın tekrar savaşacağız. " dedi.

Bununla birlikte , Şeytan Kralı Sarayı'ndan yürüyerek dışarı çıktı.

Ben: "......"

Fafnir: "......"

O kadar şok olmuştum ki onu durduracak zamanım bile olmadı.

Şeytan Kral olarak bugün kariyerim de bir tıkanıklık ile karşılaştım.

Bu tür çöp bir Kahraman, ona kaybetmek için hangi yöntemi kullanmam gerekiyor?...

.......

Merhaba bugün ilk bölümü yayınlıyorum umarım beğenirsiniz. Bu aralar biraz meşgul oldugum icin aceleye getirdim biraz hatam olursa lütfen affedin. 2.bölüm en yakın zamanda gelecek inşallah. 😊😇🙏

Şeytan Kralı olarak, Çok üzüldüm Çünkü Kahramanım Çok Zayıf 1.0 (BL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin