Nah tehát az első nap ugye semmi nem történt kb, nem ettem semmit, nagyon jó volt, de észrevették, hogy nem eszek... Teháát azt mondták h ennem kell vagy hazaküldenek. Aztán eljött a második nap, ahol még betartottam a 5 bites diétát, de este nagyon ki voltak rám akadva, tehát majdnem hazaküldtek. Aztán ugye 3. nap, majd' meghaltunk attól a sok km-től amit tekertünk, ráadásul felfelé, de legalább kcal égetés (egyp ez az azelőtti napokon is megvolt...), de megettem, amit mondtak, hogy kell. Persze aztán jött a bűntudat, reggeli után sírtam is, de ez vaan... Megszívtaam! Eljött a negyedik nap, rhadtul utáltam, hogy ennem kell, de végülis ledolgoztam 50 km biciklizéssel, tehát szerencsére megvolt a kínzó edzés... :D Aztán végre itt volt a mai nap, keveset ettem eléggé, de ez van. Ma is 50 km volt és én meg szerintem még páran eljutottunk addig, hogy inkább kiugrunk a 7.-ről, csak ne kelljen tovább tekerni... De legalább mentek lefelé a kcal-ok... :) Tehát jahh, elég hasonlóak a napok, jártunk egy csomó temetőben meg egy csomó templomban, egyszerűen mesés... Holnap 67 km lesz, már kb azon gondolkozok, hogy szándékosan leesek egy lépcsőn, csak ne kelljen tekerni... RIP Na de nem baj, remélem holnap sem kell sokat ennem. :) Egyébként a mai ebédem 2 szelet paprika volt. :D (persze reggeliznem és vacsoráznom is kellett, de ez volt belőlük a legjobb.) Tehát jahh, kb ennyi történt eddig, most épp zenét hallgatok. :) Legyen nagyon szép napotok, sziasztook!
W.S.