Sıkıntıdan 2 bölüm atıyorum çokta fifi :D
İyi okumalar~
______________________________________Şuan kafamı kaldırmış şaşkın şaşkın etrafa bakıyordum. Son derse kadar uyuyacak ne yaşamıştım ki. Kendimi toparlayıp sınıftan çıktım. Lavaboya girip saçlarımı ıslattım. Yakışıklı göründüğüme onay verip Bay Jeon'un odasına yöneldim.
Kapıyı yine 3 kez tıklatmış ve içeri dalmıştım. Ne kadar daldıysa önünde ki işe kapının sesini bile duymamıştı. Kapıyı sesli bir şekilde kapatmamla irkilip bana döndü. Masasının önüne gelip ellerimi önümde birleştirdim.
Jm- Beni niçin çağırdınız Bay Jeon ?
Jk- Öncelikle günaydın Jimin. Neden bu saate kadar uyudun ?
Jm- Uykum vardı.
Bu dediğime göz devirip gülmüştü. Yavaşça yerinden kalkmış ve önüme geçip kalçasını masaya yaslamıştı.
Jk- Anlat bakalım derdin ne ?
'Ciddi misin' der gibi suratına bakmıştım. Elimi saçlarıma daldırıp karıştırmıştım. Hâlâ ıslaktı.
Jm- Onu size sormalı Bay Jeon
İma edercesine konuşmuş ve geri çekilmiştim. Islak saçlarıma bakıp tekrar gözlerime odaklandı. Ellerini belime koyup beni kendine çekmişti.
Ellerim refleksle omzuna giderken memnunca konuştu.Jk- Dün olanlar için üzgünüm. Babam daha seni tanımadığı için sert çıkıştı.
Jm- Biraz mı ? Şaka mı yapıyorsun sen!
Sesimi yükseltmemle kaşları çatılmış, belimi sertçe sıkmıştı. Meydan okurcasına gözlerine dik dik bakarken nasıl bu kadar aptal olduğunu sorguluyordum.
Jk- Sesini yükseltme Jimin.
Jm- Hadi ya, sana mı soracağım ?
Bulunduğumuz duruma bakıp sırıtıyordu. Hızlıca elini itip kendimi geri çekmiştim. Üzüldüğünü hissediyordum. Fakat gram umrumda değildi.
Jk- Neden böyle yapıyorsun anlamıyorum. Dün bir anda çekip gittin. Aramalarıma cevap vermedin. Bugün de sürekli tersliyorsun. Gerçekten anlam veremiyorum Jimin!
Jm- Babana sorabilirdin ne olduğunu.
Jk- Sordum ama cevap alamadım.
Gözlerine bakıp ciddiliğini sorgulamıştım. Sanırım hiçbir şeyden haberi yoktu.
Jm- Anlatacağım ama ters tepki vermenden korkuyorum.
Beni tekrar kendine çekip belimi okşamıştı. Kollarımı omzuna dolayıp başımı göğsüne yaslamıştım. Kokusunu içime çekerken anlattım.
Jm- Dün siz mutfağa gidince babanla biraz tartıştık. Bana senin için sadece zevk olduğumu falan söyledi. Beni babamla tehdid edip senden ayrılmamı istedi. Ben karşı çıkınca da daha çok sinirlendi.
Hafifçe başımı kaldırmış sorgularca bakmıştım. Anlıma küçük bir öpücük bırakıp sıkıca sarılmıştı.
Jk- Üzgünüm meleğim, bilseydim eğer gelirdim. Babam işin çıktığını söylediği için gelmedim. Beni affeder misin ?
Kocaman gülümsemiş ve boynuna masum bir öpücük bırakmıştım. Babasıyla bu konuyu daha sonra konuşup düzelteceğini söylemişti. Eşyalarını alıp birlikte sınıfa gitmiş ve çantamı alıp okuldan çıkmıştık. Bugün Taemin ile dersleri yoktu ve rahatça gezebilirdik.
Biz el ele eve yürürken herşeyin yoluna girmesine bir kez daha şükretmiştim.
Taemin'i arayıp bugün eve gelmeyeceğimi söylemiştim. Bir ton saçmalıktan sonra anca telefonu kapatmıştım. Sanırım bugün biraz uzun olacaktı.
______________________________________Tekrar ben geldim demeyeceğim zaten hep burdayım.
Lonacooper bu bebeğin yeni yazdığı kitabı okumanızı öneririm.
💘🧡💕🧡🥳❤️🏳️🌈💕🧡💘