2 minggu kemudian..Jessica dan yonghwa pulang dari bercuti di bali indonesia..
Rumah Mong..
Kenapa ni senyum2.. muka pun berseri2..
Kata Jessica kepada yuri..Unnie sica tau la tu seri pengantin..
Kata shin..Jinja..?? Tak tau pun yuri nak kahwen..kenapa tak bagitau sica..jahat la yuri ni..
Kata sica merajuk dan laju je mengunci pintu biliknya..Aigoo..kenapa menjak da balik dari bali..mood tak elok..pelik la dengan sica..
Kata yuri yang terkejut dengan keadaan sica..Yong ada buat apa2 ke dengan sica..
Kata gyuri..Yonghwa tersenyum senyum bagaikan kerang yang menjual gigi...
Yahhh...!! Makin senyum pulak..
Marah gyuri sakit hati tengok gaya yonghwa..Noona gyuri nak tahu tak..??
Kata yong sengaja menambah kan marah gyuri..Ape..!!
Sambung gyuri lagi..Sica hamil la..tu yang sensitif sangat..
Balas yonghwa gembira..Jinja..?? Tak lama yuri jadi makcik la..yeahhh..tak sabar..
Kata yuri laju je memeluk sica yang keluar dari biliknya..Jessica blur..
******
Cnblue ent..
Yonghwa my chinggu da sampai..
Kata jonghyun menepuk nepuk bahu yonghwa..Macam mana dengan album baru..bila nak keluarkan..
Kata yonghwa..Rehat lah dulu kan baru sampai dari honeymoon..
Balas minhyuk..Ni kenapa diam je..putus cinta ke..??
Soal yonghwa kepada jungshin..Dia kecewa la sebab yuri tak lama kahwen dengan lee minhoo..
Kata minhyuk wakilkan jungshin..Yahhh...mana de..
Balas jungshin..Kenapa tak luah perasaan tu awal2 kan da kena kebas..sapa yang berputih mata kalau bukan ko jugak jungshin..
Kata yonghwa...Tak pe la noona gyuri kan ada..
Kata jungshin lemah..Nak kena buku lima junki hyung kepada lee minhoo..
Kata jonghyun..Biar je la macam ni..tumpukan dengan album baru kita ni..soal cinta ketepikan dulu..
Balas jungshin dengan nada kecewa..
*********
Minah dan exo..
Minah membawa exo ke rumah mong..apa lagi sibuk la gyuri membuat jamuan..
Noona gyuri biar la saya yang tolong kat dapur..
Kata xiumin menawarkan diri..Saya pun nak..
Balas baek..Nak jugak..
Kata Suho...Kalau macam tu kamu bertiga je la yang buat..biar noona gyuri duduk sini...
Kata luhan sambil menepuk nepuk kusyen di tepinya mengarahkan gyuri duduk..Tak pe la..jom la sapa yang nak bantu tu..
Kata gyuri lagi..Bagi je chen dengan chanyeol..
Kata yuri menjerit sikit ke arah minah dengan shin..
YOU ARE READING
My Love Mong Familiy (Complete)
FanfictionMy Love Mong Family Mengisahkan tentang adik beradik yang kehilangan ibu bapa mereke akibat di bunuh dengan kejam.... walau pun kehilangan ibu bapa hidup mereka tetap di penuhi kebahagian.. Pelakon.. Nam gyuri Jessica Kwon Yuri Bang Minah Park Shin...