Zdravím vás!
Merline, jak to mohlo zase takhle rychle utéct?
Za týden a kousek je Štědrý den a já nemám ponětí, jak tahle knížka mohla tak rychle utéct! Teď jsem ale pojďme směle pustit do toho, proč jste tuhle kapitolu otevřeli!***
Jak vůbec vznikl nápad této knížky?
Pamětníci minulého roku si pamatují, že v září 2019 vyšlo něco, co se jmenovalo Because od love. To jsou dnes Chvíle lásky. V Because jsem měla napsáno asi 16 kapitol, které jsem ovšem ,,zdvojnásobila" na 30.
Osobně mě příběh napadl (a to si do dnes pamatuji) v německém bazénu Bad Kötzting, kde jsem byla v dubnu 2019. Psala jsem v tu dobu ljss III., když měla Iris Blacková odjet na svou stáž, ale byla jsem na mrtvém bodě a dostala jsem writer's block. A vždycky, když takový blok mám, moje mysl má zaječí úmysly a chce napsat něco nového.
Vzpomněla jsem si na jeden z mých prvních instagramových příspěvků, kde říkám, že jsem vlastně napsala příběh Jasmine (Nebelvír), Scarlett (Havraspár), Cassiopeii (Zmijozel), ale Mrzimor mi tam chybí. Také jsem tak zmiňovala, že nemohu přestat psát FanFikce, pokud nebudu mít všechny čtyři koleje.
Následně jsem odjela na lyžovací dovolenou do Rakouska, do Pitztalu, kde můj mozek jel na plné obrátky. Jezdíme do Pitztalu na lyže často, ale tyhle Velikonoce se opravdu vydařily. Počasí bylo dokonalé a já vymyslela celou - tenkrát - Because of love. Na těchto základech stále píšu i dnes, ale můj psací styl se posunul od té doby, takže celkově je příběh dnes bohatší a lepší.***
Postavy
♾Stefani Verona Scamanderová
Ústřední postava, okolo které se všechno točilo. Když jsem jí vymýšlela v Bad Kötztingu v dubnu 2019, už jsem přesně věděla, kdo ji bude hrát a jaké vlastnosti bude mít.
Lily Collins je herečka, kterou mám opravdu ráda hned za několik jejích filmů (S láskou Rosie, Mortal Instruments: Město kostí, Stuck in love). Mám jí ráda už nějaký ten rok a ke Stefani mi sedí.
Jak jsem přišla k mému Stefani opravdu nevím, ale vždycky to byla Stefani. K jejímu druhému jménu už jsem přišla lépe, jsem milovník Shakespeara a všichni víme, že příběh Romea a Julie se odehrával ve Veroně.
Její postavu mám velice ráda, zvláště za její morální hodnoty. Říkala jsem i častěji, že je mi nejméně ze všech hlavních postav prvního dílu podobná. Já jsem spíš Havraspár / Zmijozel, zdaleka nemám takový cit jako Stefani. Ale Stefani určitě není perfektní, za své přátele by obětovala život, ale rozhodně se nehrnula do Fénixova řádu, má své pochyby a strachy.
Mám jí ale ráda, protože přesně jak říká Helga z Mrzimoru, kdyby každý byl tak férový a nezištný jako Stefani, svět by byl bez konfliktů. Moc se mi líbí její vztah s Mlokem, jejím dědou, ale o tom až za chvíli.♾Andrew Kevin Scamander
Stefani zesnulý bratr. Je mi velmi líto, že jsem mu nedala více prostoru, ale jeho památka přežívá dál v Rolfovi. Mám ho hrozně moc ráda, vnitřně ho přirovnávám v Václavovi Havlovi, protože byl schopen obětovat opravdu mnoho pro své názory. Bohužel pro to i zemřel, ale jeho smrt měla dost zásadní symboliku a důležitost.
Vzhledem k tomu, že za jeho vraždu mohl Orion Black, Kevin měl zásadní motiv nenávidět Blackovi a všechno s nimi spojené, což pak mělo na důsledek i další události.
Andrew se měl původně jmenovat William, ale toto jméno se použila už v ljss, takže jsem se letos rozhodla vymyslet nové. Což se zdálo zprvu být oříšek, ale nakonec mi moje rádkyně pomohli... a navíc jsem zjistila, proč mi Andrew tak sedí. Mám velice dobrého kamaráda Ondřeje (což je česká varianta jména Andrew) a už v 16 letech se jedná o celkem dost velikého politika!♾Andrea Olivia Moodyová
Dcera Pošuka Moodyho. Kdo četl LJSS (Láska je sestrou smrti) tak ví, že jsem si Alastora velice oblíbila a samozřejmě nemohl chybět ani zde. Přeci jenom, byl to šéf bystrozorů! Navíc, když jsem vymýšlela někoho, kdo se společně s Andrewem bude politicky angažovat, nechtěla jsem, aby to byl někdo no-name. A kdo lepší by to byl, než potomek Alastora!
Abych vám prozradila jedno tajemství, Andy a Andy (geniální, že? :D) spolu původně být neměli. Avšak musela jsem myslet dopředu a všichni víme, že v kánonu spolu skončí Rolf Scamander a Lenka Láskorádová. No, ale kde Rolfa sebrat? Měla jsem myšlenku, že se Rolf někde přihodí Theseusovi, ale to jsem velmi rychle zavrhla, protože Rolf musí být potomek Mloka!
Ale kde ho splašit? Stefani ho mít nemohla, Leta měla zemřít, takže zbývá Andrew. Takže jsem mu a Andree na poslední chvíli pořídila malého Rolfa.
A kde jsem sebrala její jméno? Kromě toho, že se mi líbilo, tak ho mám z seriálu The Originals (spin-off The vampire diares), kde ho má jako rodné jméno Hayley Marshall.
ČTEŠ
Chvíle lásky | ✔️
Fanfiction,,What is life without a little risk?" Mladí dělají různé chyby, ale vždy jednají tak, jak jim radí srdce. Pro mladou generaci může být složité si vybrat mezi dvěma stranami, ale pro některé zase ne. V sedmém ročníku se sejdou studenti Zmijozelu, Mr...