Jae: NUU .Striga fata si se trezeste..Pe ușa intra mama ei care spune.
Mama : esti bine ?? Spune acesta si se așează langa ea pe pat .
Jae: ce sa intamplat cu Jungkook, este bine ,unde este??
Mama : este jos ce ai pățit??
Jae: este bine ?? Nu este împușcat??
Mama: ce?? Nu este împușcat este bine ,cred ca ai avut un coșmar.
Jae coboară din pat si fuge jos unde il vede pe Jungkook pe canapea, acesta fuge si il ia in brate .
Jae: esti bine !! Spune fata si il strânge în brațe.
Jungkook o privea confuz ,dar o strânge în brațe.
Jungkook : ce ai pățit ??
Jae: am avut un vis ,cred pare destul de real Si tu era sa fi împușcat si multe lucruri .Spune fata si il strânge mai tare in brate.
După câteva momente fata spune iar.
Jae: te iubesc, nu imi pot imagina viata fara tine . Spune fata si il saruta .
Lasand-ul pe băiat confuz si uimit .
Mama: copii am plecat la serviciu ne vedem mai tarziu .Spune acesta Si iese pe usa .
Jae: de ce nu mai spui nimica ?? Il intreaba fata in timp ce îi ia mana in a sa .
Jungkook: de ce mai sărutat?? O întreabă băiatul și acuma se uita in ochi ei .
Jae: nu suntem impreuna?? Ca sa te sărut.
Jungkook : nu ,dar nu m-as supăra daca am fi .
Jae: stai nu suntem impreuna ?
Jungkook da negativ din cap .
Jae: am crezut ca suntem impreuna, visul cred ca el este de vina .
Jungkook: ce sa intamplat mai exact in visul tau.
Jae: pai tu erai iubitul meu si Bunnyboy...
Jungkook: Bunnyboy. Spune acesta si incepe sa rada .
Jae: da omorai persoane rele si eu eram căsătorită cu tine ca părinți noștri sa isi unească firmele ,după ne-am despărțit, eu am avut accident de mașină am stat cinci luni in comă la spital, stiu totul este ciudata, cand m-am trezit am aflat din presă că tu ma înșelai asa ca am divorțat si dupa doua luni ne-am intalnit la o petrecere in care tu erai Bunnyboy ,si cand am vrut sa plec acasa tu mai luat si mai băgat în mașină ta si am pornit spre o cabana si tu mi ai spus că nu o sa plec de acolo până nu vom discuta, și după ce am discutat am ajuns sa fim inapoi impreuna după si am venit la mine sa le dam vestea părinților si au fost încântați si dupa a doua zi cand era la liceu am primit detenție pentru ca am întârziat, si dupa ora de detenție tie tia venit ideea de a vede un film, asa ca am mers la tine la apartament, după cand ne-am trezit eu am spus că ma duc la mine acasă si tu ai spus ca vi cu mine ,după ce am plecat de la mine am gasit usa de la tine de la apartament deschisă acolo era un prieten de al rau pe nume Mark Tuan cred si a spus că are de discutat cu tine si tu ai spus că nu ai nimica de discutat cu el atunci a scos pistolul și cand a apăsat m-am trezit.
Jungkook in acest timp cat fata a povestit el a privit-o atent fără să o întrerupă .
Jungkook: asta ai visat tu .??
Jae: da...
Jungkook : sti nu ar mai strica un sărut.
Jae: dar noi ce suntem prieteni ,dușmani..??
Jungkook: pai suntem cei mai buni prieteni si eu am venit la tine ca sa iesim in oras cu Ella și Jimin .
Jae: atunci ma duc sa ma schimb .
Băiatul aproba cu o mișcare din cap.
______________După 5 ani____________
Jimin a cerut o pe Ella de soție si totul merge bine între ei ,Jae cu Jungkook sunt impreuna de doi ani .
Jae nu isi explica cu a putut visa acele incidente Cu ea si Jungkook, dar acuma nu mai contează pentru ca sunt fericiți impreuna si nu mai contează nimica .
●SFÂRȘIT●
Sper sa va placa finalul , stiu ca este unul neașteptat și cred ca unora dintre voi nu o sa le placa ....
Dar vroiam sa va multumesc pentru toate comentariile si voturile va iubesc pentru ca ati fost alături de mine .Va iubesc ❤❤❤
Am o nouă carte o sa ca las poza sa o vedeti
⬇️⬇️⬇️
CITEȘTI
𝙼𝚢 𝙱𝚞𝚗𝚗𝚢𝚋𝚘𝚢/FINALIZATĂ/
Fanfic- omoara-ma ce mai astepti! Striga fata cat poate de tare . - nu o sa fac asta ,imi esti draga Spune si o săruta scurt. - ne mai vedem Jae