Özledim

13 2 0
                                    

Özlemi, özlemin anlamını ama en çokta seni, bendeki seni özledim sevdiğim. Gündüzün aydınlığını, seninle geçirdiğim her anı özledim. Gece yazıstığımız da gülüp birbirimize anlattığımız hikayeleri özledim. Bana bakışını, sana baktığımda utanıp gözünü kaçırışını özledim. Gülerken kısılan gözlerini ve her gülümsediğin de çıkan gamzeni özledim. Elinin elime değişini, ruhunun bedenimde haps olmuş halini özledim. Delicesine dinlediğimiz ve her seferinde satırlarını yanlış söylediğimiz şarkıların sözlerini seninle dinlemeyi özledim. Sinirlendiğinde kızaran kulaklarını ama geri dayanamayıp sarılışını özledim sevdiğim. Aklında ki beni, yere göğe sığdıramadığım seni özledim. Birbirimizin atışmalarını, laf sokupta dalga geçip güldüğümüz anları özledim. Her çirkinliğimizi güzelleştiren sözlerimizi özledim. Kusurlarımı kusursuz gösteren seni özledim. Nefesini, yüreğini özledim be adam. Saati bir türlü tutturamayıp hep gec kalıp ama yinede buluştuğumuz günleri özledim. Beklettim diye kızmayı değil „az daha gecikseydin cenazemi kaçıracaktın", dediğin anı özledim. Yanında utanmadan çekinmeden hayvan gibi yemeyi özledim. Kavga edipte „açsın sen aç yemek yiyelim", diyerek beni susturduğun her anı özledim. Seninleyken zamanın nasıl geçtiğini anlamamayı özledim. Senin her bir zerreni özledim. İçimden bir türlü atamadığım seni özledim. Özledim işte be adam anla!

_______________________________________________________

Saklasam keşke seni içime, kimse almasa benden.

_______________________________________________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

_______________________________________________________

Zor olan da ne biliyor musunuz? Binlerce değer verip bir bit kadar değersiz olmak. Ben hep derdim, ve hala diyorum sen hayatta olduğun sürece, her allahın günü nefes aldığın sürece, ailen varsa ve sen sağlıklıysan bence hiç bir şeyin önemi yoktur. Olmamalı da. Para evet çok değerli, o olmadan karnın doymaz, boğazın kurur, bir evin olmaz, bir hayatın olmaz ama parayı da her defasında bu kadar öne çekmeyin. O kadar değerli şeyleri bir kenara atmayın. Anı yaşayın. „Aman param olsaydı da şunu alsaydım, param olsaydı da şuraya gitseydik.", ya hayır mutlu olman için veya mutlu edebilmen için illa ki bir şeyler mi vermen alman gerekiyor. Çok istiyorsun madem parayla ölçülmeyecek şeyler ver. Yüreğini, sevgini ver. Kıskanmadan, sakınma dan paylaş. Gül alamıyor musun? Olsun onu ne kadar sevdiğini söyle. Deniz kenarına götürüp sahilde bir çay mı ısmarlıyamiyorsun? Olsun git kapısına al yanına otur orda zaman hiç bitmeyecekmiş gibi onunla hayallerini anlat, hissettiklerini söyle, ne kadar sevdiğini söyle. Hiç bir şey gelmiyorsa elinden, sadece gözlerine bak. Senin gözlerinin derinliğinde ki benliği bulacaktır. Onun sesini kulağına haps et. Gözlerinin güzelliğini kalbin de sakla. Her bir gülüşünü aklında yer et. Onu ömrüne yar, canına can bil.

_______________________________________________________

Her Hikayeyi baştan sona dinledim
Ama kendimi yarıda kestim.

Hayaller Hayatın parçasıdır Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin