9. fejezet

286 15 0
                                    

"néha a bocsánatkérés nem érkezik meg amikor várjuk

 aztán amikor megérkezik már nem várjuk és nem is kell" -elkéstél

Sky szemszöge:

Miután Kim leápolta a kezem Josh visszakísért a faházba. Lefürödtem és már mentem is aludni.

Másnap 

Mára nincs semmi program tehát még a házból sem kell kimennem aminek nagyon örülök. A kezem már a tegnaphoz képest is sokat javult. Ma is el kell mennem Kim-hez, hogy leápolja, mondjuk semmi hangulatom nincs hozzá, de muszáj. Noah-val tegnap óta nem beszéltem semmit, de nem is hiányzik, hogy magyarázkodjak. Azt pedig csak remélni merem, hogy Patrick letett arról, hogy zsaroljon minket. 

Felvettem egy szürke XL-es pólót a kedvenc rövidnadrágom. Kontyba kötöttem a hajam majd leültem az ágyamra. Eszem bejutott, hogy mióta itt vagyok nem is nyúltam a telefonomhoz. Gyorsan odaléptem a szekrényhez és kivettem a táskámból. Anya írt pár SMS-t, hogy mi van velem, tetszik-e a tábor de semmi több. Elhatároztam, hogy felhívom.

-Szia anya

-Szia kicsim. Minden rendben van?

-I-igen, minden szuper. Figyelj anya beszélnünk kéne egy fontos dologról.

-Hallgatlak mond csak.

-Hát jó, de ne legyél mérges. Soha nem tudtam, hogy mondjam meg nektek, de... tudok mindkettőtök szeretőjéről.... -nem érkezett válasz.

-Anya halassz? 

-I-igen hallak kicsim. Ez-ez nem telefontéma

-Tudom, de nem tudtam a szemedbe mondani ne haragudj. 

-Jaj édesem, most ez nekem nem alkalmas. Ha haza jössz mindent megbeszélünk. Szia.

A válaszom nem megvárva kinyomta a telefont. Nem is tudom mit vártam. De örültem volna annak ha mondjuk bevallja és bocsánatot kér a sok-sok hazugság miatt.

Már egy pár óra eltelt a telefonhívás óta. Egész nap a szobámba ültem és vártam hátha ír, hogy sajnálja, de nem. 

-Sky itt vagy? -szólt be valaki az ablakon. Odamentem és kinyitottam az ajtót Josh állt ott. 

-Miért jöttél? -kérdeztem.

-Jönnöd kell Kim-hez és mivel egész nap nem láttalak gondoltam itt vagy. -mondta. Becsuktam az ajtót magam mögött és elindultam Kim felé. Már messziről lehet látni ahogy a szőke haja szinte világít. 

-Szia. -köszöntem. A előbbit nem figyelembe véve egy fintor kíséretével neki állt leápolni a kezem. 

-Neked meg mi a franc lett a kezeddel? -jelent meg Melanie. 

-Mehetsz kész vagy. -mondta Kim. Felálltam és elindultam vissza. Melanie nem hagyott fel a követésemmel egészen az ajtóig jött utánam. Becsuktam az ajtót, de meghallottam a hangját az ablakon keresztül.

-Skylar ne legyél makacs kérlek mond el mi történt. -győzködött. -Attól, hogy nem fényes a kapcsolatunk elmondhatod. 

-Tényleg? Amikor jó volt a kapcsolatunk elmondtam mindent és mit értem el vele ó azt, hogy Patrick is tud mindent azt. -förmedtem rá. 

-Jó hibáztam! Nem kellett volna elmondanom neki, nem kellett volna téged hibáztatnom, nem kellett volna belerángatnom téged a dolgaimba és nem kellett volna elrontanom a barátságunk. Így jó? -mondta.

Nyári tábor {BEFEJEZETT}Where stories live. Discover now