9

33 7 35
                                    

Şarkıyı dinleyebilirsiniz ... Ben çok seviyorum ♥️. ..
Evet bölümümüze başlıyoruz🤗

Eve ayak bastığım an babamla karşı karşıya geldim. Sıkıntıyla nefesimi dışarıya verip hemen odama yöneldim . Tabi babamın sözleri beni durdurmasaydı ...

"Akşama ortaklarımdan biri gelecek düzgün giyin ve doğru konuş yanlarında "  dedi burnunu kıvırarak .

"İstemiyorum bensizde yaparsın mutlu aile tablosunu " bu babamı kızdırmıştı. Ama bu umrumda değildi . Yanıma yaklaştı ve ağır ağır konuştu.

"Sa-na ne de-diy-sem onu yap " hecelemesi beni korkutmuştu . Bana o kadar sertti ki istemeden korkuyordum ondan . Kafa salladım usulca .

Odama geldiğimde bizimkilere durumu anlatan bir mesaj attım. Sonra da kısa bir duş aldım . Dolabımın önüne geldigimde . Aynadan bir süre kendimi izledim . Ne giyeceğime karar veremiyordum . Abim ne giymiş diye bakmak için şort ve atlet giydim . Odasının kapısına geldiğimde kapısını iki kere tıklattım . Mazallah giyiniyordur felan 😅..

"Gel"  sesini duyunca kapıyı açıp girdim . Yatağında sere serpe yatmış oyun oynuyordu . Siyah giyinmişti . Hemde her şeyi siyahtı . Oh my Allah dedim çok yakışıklı olmuştu. Siyah tişörtün  üstüne siyah ceketi ve siyah pantolonuyla tarz duruyordu . Siyah botları istisnaydı zaten . Abimin ceketini bir ara çalmayı aklıma not edip koşup üstüne atladım.

"Abi ne giymeliyim sence " dedim ona sarılırken .

"Bakarız şimdi güzellik" dedi ve o da bana sarıldı. Biraz öyle kaldıktan sonra benimle birlikte yataktan kalktı.

" Abi bir yerin incinecek " desemde  bir şey olmaz diyip beni geçiştirdi .

Zaten odamız yan yanaydı . Beni yatağa atıp dolabımın karşısına geçti . Biraz karıştırdıktan sonra eline elbise aldı ve bana döndü

"Bu ne sinem bunu diken terzi kumaşı eksik dikmiş herhalde bunu at ben sana yenisini alırım "

"Abi o benim en sevdiğim elbisem daha giymedim bile "

Desemde aldı elbiseyi . Neyse ben onu sonra surat yapar alırdım.
Siyah kumaş pantolonumu , delikli yarim kollu tişörtümü ,siyah botlarımı ve saatimi bana uzattı . Teşekkür edip yanağından öptüm ve kapı dışarı ettim. Giyinecektim sonuçta. 

Üstümü giyinip makyajımı yaptıktan sonra aşağı indim abim nur nineye (çalışanımız) yardım ediyordu ,biraz bende yardım ettim. Annemin aşağı indiğini gördüğümde gülen yüzüm soldu bunu gören abim beni mutfağa çekiştirdi . Ailemde abimden başka beni seven yoktu sebebini merak ediyordum . Annem mutfağa gelip nur nineye hazırlıkları sordu abimle konuştu ve beni yine umursamadan gitti . Buruk bir şekilde gülümsedim sadece abim de sarılıp saçlarıma bir kaç kez öpücük kondurdu . Ona minnettarım . Eğer o olmasaydı düşünemiyordum halimi .

Abimden ayrılıp kendime su doldurdum boğazımdaki yumruyu böyle geçirmeye çalışacaktım. Abimin elimden bardağı almasıyla üzgün bir şekilde bardağıma baktım ve sinirli bakışlarımı abime gönderdim .

"Abi uyuz musub başka bardak mı kalmadı ya "

"Uyuz mu ?" Abimin kafası ağır ağır bana döndü işte büyük sıçtım .

Ne kadar yanlış anladın desemde dinletemedim ve mutfak kapısından bahçeye koştum. Haksızlık benim bacaklarım kısa o ise 1. 85 boyunda . Ne kadar koşsamda sonunda yakalandım 😭. Gıdıkladı , tikimle oynadı . Sonra da abimin arabasının önünde foto çektirdik ve onu paylaştık .

UÇURUM~texting (ARA VERİLDİ~)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin