ליאו לא

281 18 10
                                    

נ.מ פרסי
לאחר הארועים שקראו המשכנו להתקדם בשאול או במה שהמקום הזה אמור להיות,לאחר הדרכה קטנה מניקו הבנו שאנחנו אמורים להגיע לסוג של חומת ענק,אבל יש מישהו ששומר על החומה וכל מי שבא להציל אנשים מהמוות חייב להביא משהו שיעזור לתקן את החומה,ובגלל שאין לנו דבק ניקו הציע ואמר שצריך להשאיר נפש חייה אשר תעזור לשומר החומה כל פעם לתקן אותה ואני חושב שכולם הבינו מה זה אומר נפש חייה. לאחר הליכה שלא ספרתי מרוב שהיא הייתה ארוכה כבר התחלתי להתעייף ואיך שבאתי להציע לנוח ראיתי משהו מתקרב אלינו, זה היה סוג של מפלצת, אז כמובן שהתחלנו להילחם השתמשתי בכל מה שיש לי ובאמת שהמפלצת הזאת מאוד חזקה, תקפתי עם הכול ניסיתי לדקור אותה או להשתגר מאחוריה ולשפד אותה אבל היא הייתה מהירה מדי וחזקה מדי, עד שעלה לי רעיון "ניקו בספירה שלי תביא הרבה שלדים" לא ידעתי הם הוא שמע או שהוא יעשה את זה בכלל, אבל שצעקתי "עכשיו" יצאו מהאדמה בערך 30 שלדים שתקפו את המפלצת, וזה היה הזמן שלי השתגרתי מאחורי המפלצת ודקרתי אותה תוך כדי שימוש באפלה ובחושך, המפלצת מתה אבל זה היה בזבוז כוח רב ונפלתי על הרצפה בהתעלפות. קמתי רגע איפה אני שמתי לב שהייתי באוהל שלי ולידי שכבה אנבת קוראת ספר, היא לא שמה לב שקמתי אז התחלתי לדגדג אותה, היא התחילה לצחוק את הצחוק המאלכי שלה "פארסוס ג'קסון אם אתה לא מפסיק לדגדג אותי עכשיו אני נשבעת" הפסקתי ישר לדגדג אותה מתוך דאגה לחיי, "תגידי אנבת מה קרה אחרי שהתעלפתי" שאלתי את אנבת "ישר אחריך ניקו התעלף ואז החלטנו לבנות את האוהלים, עכשיו וויל מטפל בניקו כנראה ואני פה איתך", לאחר שאנבת הסבירה לי התחלתי כבר להיות עייף ונרדמתי,בבוקר קמתי במפתיע בלי חלומות ושמתי לב שאנבת לידי ושמעתי שכבר כולם ערים,הערתי את אנבת נתתי לה נשיקה וקמתי, לאחר שארגנו את המחנה המשכנו להתקדם."חברה תגידו מה דעתכם שאני פשוט ישרוף את החומה ואז נוכל לעבור", "ליאו לא" כולם צעקו על ליאו והמשכנו להתקדם, לאחר עוד הליכה שמתי לב שאני רואה מרחוק סוג של חומת ענק, איך שבאתי להגיד לכולם הופיע אדם מהאדמה, "תתנו לי את העזרה שלכם ותוכלו לעבור"
"חברה הפעם יש לי רעיון באמת טוב" ליאו אמר...
___________________________________________________
טוב אז היי זה היה הפרק אל תשכחו לתת כוכב וזהו
עד לפעם הבאה
נתנאל

פרסי גקסון וכוחות האופל-כרך 2Where stories live. Discover now