15. rész

9 3 0
                                    

•Másnap•
Reggel nyöszörögve kelt Csilla az ébresztőjére.
Martin reggelre már nem maradt ott, bár nagyon fáradt is lehetett tegnap, tehát biztosan hazament.
Csilla készített magának egy kávét, pedig amúgy nem az a kávézós típus.
Szülei már elindultak munkába, kivételesen korán.
Gyorsan összekészülődött, és bepattant kocsijába. Útközben megállt Lindáék házánál is, hisz pont útba esik neki.
-Hali!
-Szia! Hogy aludtál?-kérdezte Linda.
-Nagyon jól, bár Süti este elkezdett ugatni, ezért arra felébredtem-hazudott részben, hisz valójában jól aludt, de nem is keltette fel a kutya. -Te?
-Oh. Hát én is jól. Amúgy ma matek Tz, nem?
-Ne szívass! Bakker, semmit nem tanultam-hajtotta fejét a kormányra, hisz eközben megérkeztek az iskolához.
-Majd puskázol. Meg segítek majd-nyugtatta.
-Köszi-szállt ki fáradtan.
Tehát negyedik órában meg is írták a témazárót, végig segített neki Linda, és valamelyest puskázott is. Nem érezte magát nagyon bűnösnek, mert amúgy szokott rá tanulni.
-Ezer hála a segítségért!-sóhajtott nagyot Csilla az óra után.
-Ugyan! Erre valók a barátnők-kuncogott Linda.
-Erre is!-helyesbített Tami, aki ekkor csapódott hozzájuk.
-Hali! Kinek hogy ment?-kérdezte Gréti lelkesen.
-Csilla végig puskázta, meg Linda segített neki. Szóval Lindának és nekem is jól ment amúgy. Neked?-hadarta Tami.
-Nekem is jól ment! Remélem meglesz az ötös.
-Imádkozunk!-nevetett Csilla.
A nap végén Linda és Csilla fáradtan szálltak be a kocsiba.
-Köszi a fuvart! Remélem hamar kapok én is kocsit, hogy ne neked kelljen cipelned engem-nevetett Linda, és kiszállt.
-Biztosan vesznek majd neked is szüleid! Hisz te is végeztél már a jogsival, nem?
-De!
-Na, akkor tuti kapsz!
-Úgyis addig nyaggatom anyuékat...-nevetett, és utoljára még intett egyet Csillának.

Hazaérve adott friss vizet az állatoknak, megírta a leckéjét, és tanult.
Késő délután felhívta Martint.
-Szia! Mizu?-kérdezte Csilla.
-Szia. Hát ma jó sokáig aludtam, bár megérdemeltem!
-Naná!
-Szeretnéd, hogy átmenjek hozzád, mi?-kérdezte nevetve.
-Ha már így felajánlod...-vigyorgott Csilla.
-Tíz perc.
-Oksi!
Eközben Tami videóhívást kedvezményezett a lányos csoportukban.
-Helló!
-Szia. Mikor veszik már fel a többiek?! Komolyan, mint a csigák!-dühöngött.
-Miért, baj van?
-Nem különösebben.
Csilla leült gyorsan íroasztali székéhez.
-Sziasztok. Mi ez a hirtelen hívás?-kérdezte Linda. -Zoé, menj már ki!-kiabált Linda a húgára, és eltűnt a kamerából.
-Atyám!-sóhajtotta Tami.
-Na, itt vagyok. Már megint el akarta csórni az egyik ruhámat-érkezett vissza Linda.
Közben Gréti is csatlakozott.
-Most jöttem rá, hogy ez az utolsó évünk, hónapunk együtt. Hisz május közepe van gyermekeim! Mindjárt vége. Mindennek-mondta gondterhelten Tami. A lányoknak is csak most esett ez le. Döbbenten ültek pár percig.
Mindannyian a képernyőre meredtek, Gréti még el is pityeregte magát.
-De hisz attól még ugyanúgy tartjuk a kapcsolatot? Nem?-tette fel a kérdés Csilla, amire persze egyértelmű volt a válasz.
-Természetesen!-vágta rá Linda.
-De ha új suli meg ilyesmik. Értitek. Egy teljesen új életszakasz fog következni-sóhajtotta Tami.
-De én nem akarok külön válni tőletek!-sírta Gréti.
-Hát... Akkor használjuk ki az időnket, amíg lehet!-mondta Csilla, aki szintén kicsit megkönnyezett. Ekkor egy üzenetet kapott Martintól, miszerint megérkezett.
-Jó! Akkor ez az utolsó hónap a közös progikról is szól majd! Viszont tényleg olyanokat találjunk ki, amiket amúgy soha nem csináltunk volna meg!
-Igen!
Martin eközben szépen komótosan bemászott az ablakon, és összeráncolt szemöldökkel nézett hol Csillára, hol a lányokra a telefon képernyőjén.
Csilla csak legyintett neki egyet, ő pedig vállat vont és leült az ágyra.
-Csilla? Élsz még?-kérdezte Tami gúnyosan.
-Nem-vágta rá szemét forgatva.
-Na, de most komolyan. Akkor mindenkinek írjon először össze mondjuk kettő helyet, ahova elmehetnénk!
-Okés.
És csend. Mindenki feltehetőleg Csillát nézte a kamerán keresztül. Gréti csak egy halkat sikoltott, mint aki örül valaminek.
-Mi az?-kérdezte furcsán nézve a vigyorgó lányokra.
-Csilla kedves. Mutasd már be nekünk azt a rohadt helyes srácot ott a háttérben. Nem hinném, hogy bármilyen családtagod, hisz őket látásra ismerjük. Szóval ezt muszáj lesz megmagyaráznod-mondta Tami összefont karokkal.
Csilla kikerekedett szemekkel vette észre, hogy Martin tényleg látszik a videóhívásban.
-Tessék?-kérdezte Martin, aki persze hallotta az imént elhangzottakat.
-Hali!-köszönt neki Gréti.
-Sziasztok-nézett megsemmisülten Martin is, és felállva Csilla mögé sétált. -Ez az én hibám volt-suttogta Csilla fülébe.
-Csilla? Elvitte a cica a nyelvedet?-kérdezte Tami.
-Nem... Öhm. Ő itt Martin, a...-mit mondjon a barátja? Vagy hogy ő a ,,kutyás haverja"?
-Csilla barátja vagyok. Együtt szoktunk kutyázni, onann ismertem meg-vette át a szót Martin, és teljesen nyugodtan hazudott.
-Csilla! Erről miért nem számoltál be nekünk?!-támadta le a lányt Linda.
-Még friss volt az egész, és...-tekergette zavartan a haját.
-Tudtam én, hogy valami nem stimmel veled! Olyan szokatlanul vigyorgós kedvedben voltál mostanság!-mosolyodott el Tami.
-Csajok. Be kéne mutatkozni, nem?-vakarta a fejét Gréti.
-Uhm. Ő ott Gréti, Tami és Linda-mutatta be őket Csilla.
-Örvendek-nevetett halkan Martin.
-Aha...-méregette Tami Martint, és elismerően bólintott egyet.
-Akkor mi most nem is zavarnánk. Csilla, ne felejstd el összeírni a két ötletedet!-búcsozott el gyorsan Linda.
-Oké. Majd beszélünk. Sziasztok...
-Jó szórakozást!-vigyorgott Tami, és kirakta a hívásból Csillát.
-Most tuti kibeszélik a témát!-sóhajtott.-Sajnálom-mondta Csilla.
-Mindegy. Előbb-utóbb úgyis meg kellett volna ismerniük, örökké nem titkolhattad volna-mosolygott megnyugtatóan a lányra, és egy gyors csókot adott a szájára.
-De akkor a szüleim...-húzta el a száját.
-Nos... A maszk miatt nem látták a teljes arcomat, úgyhogy nem leszek ismerős nekik-vont vállat.
-Igaz.
-Képzeld. Még kb 4 démon van hátra, és Kevin...
-Mi?! Tényleg? De jó! Gratulálok. Akkor már az hamar meg lesz-ölelte át a fiút.
-Igen. Viszont Kevintől egy kicsit parázunk. Hol fog feltűnni, milyen erős lesz...-nézett Csilla szemeibe.
-Bízok bennetek-ölelte meg újra Martint, aki gyengéden visszaölelte.

Esteledett. Martin aznap szabadnapot kapott, úgyhogy ott maradhatott a lánnyal.
-Na, és milyen ötleteket írtál?-kérdezte Martin Csillát, aki egy törülközővel a haján tért vissza a fürdésből.
-Hát... Először is... Elmehetnénk esetleg egy koncertre! Még sosem voltunk együtt. Nem jött össze sose, és a szülők nem engedtek el minket 18 alatt. Meg... Hm. Mondjuk, kicsit művelődni is lehetne, szóval arra gondoltam, hogy menjünk majd el színházba. Ja ezekre-mondta, és megtörölve hosszú haját, leült Martin mellé.
-Tök jó. Biztosan jól fogjátok magatokat érezni-fogta át Csilla vállát, és magához húzta. -És mi mikor szervezünk valamit?-kérdezte mélyen Csilla szemeibe nézve, és elvigyorodott.
-Ühm... Bármikor-vágta rá vörös arccal.
-Jó. És mit csináljunk majd-simogatta meg a lány arcát elgondolkodva.
-Amihez lesz kedvünk-kuncogta a lány, és továbbra is pipacs vörös volt. -Tényleg, süssünk együtt, azt minden cuki pár szokta. És majd liszttel dobáljuk egymást közben-nevetett.
-Igen? Sütni? Sütni fogunk?-kérdezte Martin, és röhögve elkezdte csikizni a lányt. Csilla majdnem felsikoltott, annyira megijedt, de mielőtt megtörtént volna, Martin gyorsan befogta nevetve a lány száját.
-Sss. Még gyanút fognak a szüleid, aztán ha meglátnak, élve temetnek el engem-nevetett.
-Jó, de te kezdtél el csikizni!-nevetett halkan Csilla. Martin erre csak grimaszt vágott. Csilla gyorsan elment hajat szárítani, és gondosan kizárta Sütit, nehogy elkezdje ugatni a fiút a szobájában.
Mire becsukta a szobaajtót Csilla, "alváshoz" készülve, Martin csukott szemmel pihent addigra az ágyán.
-Látom jól elhelyezkedtél-nevetett a lány, és megállt az ágy mellett.
-Ja. Már csak egy valami hiányzik-és azzal Csillát a csuklójánál fogva behúzta maga mellé a lányt az ágyba, mind ezt csukott szemmel. -Sokkal jobb.
Csilla azt hitte, fangörcsöt kap, és csak úgy érezte, hogy elönti a pír.
-Szeretlek-nevetett halkan Csilla, és fejét a fiú mellkasára hajtotta.
-Én is téged-fogta át a lányt, és így pihentek.

Az elveszett kristály darabkái [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now