СРСР - 13 років, статний шатен з смарагдовими очима.
Рейх - 12 років, щуплий брюнет з блідо-блакитними очима.Був чудовий, літній день. У парку розквітали квіти та співали пташки. Комуніст гуляв між деревами і насолоджувався природою. Але раптом, недалеко від себе, він почув галас. Коли він підійшов ближче, то зрозумів, що група підлітків загнала хлопчака на дерево. Їх було троє: два хлопця і дівчина. Та через те що юнак був слабким - він не міг дати відсіч.
Розкажу трохи про Сою. Він хоч і був любителем бійок, та страшно не любив нечесності у них.
Тим часом малий почав щось кричати своїм кривдникам
-Та скільки можна!? Я ж вам нічого не зробив! Чого всі постійно наді мною знущаються!? - на останніх словах він, уже зірвавши голос, пускав сльози.Оцінивши ситуацію, СРСР підійшов до хуліганів
-Я так бачу, що ви дуже сміливі - саркастично сказав той - якщо нападаєте двоє на одного.Молодики перевели свою увагу на прибулого.
-А от мені цікаво - самовпевнено сказав ватажок групи - що це за захисник такий?-Союз Радянських Соціалістичних Республік. Чув про такого? - гордо представився Соя.
Як вже зазначалося вище, він полюбляв бійки, і був відомий як "Той хто ніколи не програє". Тож не дивно, що з облич суперників зразу пропала усмішка, яку замінив тихий страх. Помітивши це, комуніст, з задоволеною усмішкою, почав наближатися, чим налякав їх ще більше.
-Ой т-точно, я й забув, мені т-треба бігти...по справах - запинаючись сказав другий молодик, покидаючи свого лідера сам-на-сам з Союзом. Той, слідуючи його прикладу, теж поспішив покинути територію.
Тихо засміявшись з реакції противників, Сава підійшов до дерева.
-Злізай, вони пішли. - звернувся він до потерпілого. Той кивнув і акуратно зістрибнув вниз.-З тобою все добре? - побачивши тихий кивок, комуніст продовжив - Будем знайомі? Мене СРСР звати, можна просто Сава - мило усміхнувшись, сказав він.
-Третій Рейх, можна просто Рей.- трохи сором’язливо сказав Рейх
-Будем знайомі. - по-дружньому сказав росіянин.
Хлопці ще довго гуляли і розмовляли на різні теми. В них виявилося багато чого спільного. Хоч по Сої і не видно, та він обожнює читати, як і німець. Обох не помічали батьки та, через їх недобру славу, недолюблювали однолітки. Тільки Саву боялися чіпати, а над Реєм знущалися постійно. Саме через знущання його мали перевести в школу, де вчився Комуніст.
Під кінець дня вони обмінялися контактами і розійшлися по домівкам.
Автор: (Не впевнена, що хтось буде читати, але вже)
Привіт. Дякую що прочитали.
Це - моя перша робота. Писала для себе, але буду дуже рада, якщо хтось зацікавиться. Критика приймається та очікується. (Вибачаюсь за помилки, якщо такі присутні)
ВИ ЧИТАЄТЕ
Три Ери (Дружба, ворожнеча, любов)
Fanfiction(Так, я змінила назву фф) Я хочу зразу сказати: Фанфік українською мовою. Історія знайомства Рея і Сави, їх дружби, причини війни, та примирення. СовоРейх (Українська мова тут представлена двома: одна на якій говорить Україна, УНР, ЗУНР і УПА, а др...