6. Sınıfın ortalarına yakın taşınmamız gerekti ve onların oturduğu apartmana taşındık ilk önce onu apartmana girerken gördüm ama hiçbişey hissetmedim çünkü suratını bile görmemiştim daha sonra onu arkadaşlarıma sordum tam 6 yıldır aynı okulda okudugumuzu öğrendim daha önce onunla hiç karşılaşmamıştım aradan bir kaç gün geçmişti ve o gün beden eğitimi dersimiz vardı çok yorulmuştum okuldan çıktım ardından eve vardım binanın kapısını açtım ve asansöre yöneldim asansöre bindim tam kapı kapanırken apartmandan içeriye biri girdi kısa boylu yuvarlak yüzlü güzel bi kız asansörün kapısını tuttum o geldi içeri girdi ve bekledi bende bekledim nezaketen tuşlara basmadım bir iki saniye geçtikten sonra o bastı asansör yukarı doğru giderken suratına bile bakmaya utandım onun ineceği kata geldik ve indi bende yukarı çıkıp eve girdim üzerimdeki yorgunluk yok olmuştu şarkı lar söyleyip evde koşuyordum annem şaşırmıştı sanırım ilk defa beni böyle mutlu görmüştü ben belkide ilerde çocuklarımın annesi olacak bu kadını böyle görmüştüm ne kadar garip dimi hayatınızın aşkını asansörde gördüğünüzü düşünsenize. 7. Sınıfta okullarımız değişti ben ilk 1 ay başka bi okulda okudum daha sonra tekrar taşındık ve okulumda değişti onunla aynı sınıftayım ama başka biriyle çıkıyodu ben ondan hoslansamda hiç belli etmiyodum sürekli kardeş gibiydik benim onu sevdiğimi bi tek arkadaşım biliyodu onun adıda serdar onun kimseye söylemiyeceğinden emindim soylemedide zaten o sıralar başka bi kızdanda hoslanıyodum ama ne biliyim sanki Beyza nın sevgisi daha ağırlıklıydı bi gün Gine bi kanka gibi konuşuyoduk cümlelerimin sonuna hep arkadaşım sözcüğünü getiriyodum bana arkadaşım deme dedi gitti okuldan cıkmıştık öğle yemeğine gitmiştik geri döndüğümde Sınıfın kapısında bekliyolardı içlerinden bitanesi geldi geldi dedi ben sınıfa girdim beni cagirdilar yanlız bıraktılar yüzüme bakamadı yere bakarak Şey dedi anlamıştım zaten herşeyi ardından çıkma teklifi tarih: 09.05.2014 yani 'Dokuz Mayıs' saat 14:00 civarlarında okulun arka bahçesinde üstü siyah beyaz Kareli masa gibi bişey işte sonra aramızdan çok şey geçti onun elini tutamıyoken bu gün bu durumdayız şuan 8. sınıftayız hergün kavga ediyoruz çok kırılıyor uz ama malesef işte önüne gecilmiyo 2-3 gün sonra doğum günü var onu çok seviyorum fakat belkide belli edemiyorum o beni çok kırdı ama her seferinde daha çok baglandım önceden farklı liselerde okuycagimiz için çok uzuluyodum ama artık bi arkadaşımın tavsiyesi üzerine hiç bi şeyi düşünmeye başladım çünkü zaman kaybı olduğunu anladım onun yerine güzel şeyler hayal ediyorum ve güzel rüyalar görmeye başladım geçen gün onunla rüyamda öpüşüyodum ama utancımdan soyliyemedim çünkü aramızda daha böyle bişey olmamıştı neyse şuan tarih 05.01.2015 saat 23:15 misafir odasındayım ışıklar kapalı soğuk bi oda suan onun yanımda olmasını o kadar çok isterdimki neyse bi elimde telefon bi elimde onun bana verdiği fotoğrafı üstünde aynı onun kokusu var fotoğrafa baktıkça eski gunlerimizi özlüyorum elini tutmaya bile utanan o kız şimdi bana nasıl davranıyo o eski samimiyetsizliğimizi özlüyorum benim gözlerime bile bakamayan o masum kızı özlüyorum ama özlemeklede kalıyorum sonumuz ne olcak çok merak ediyorum.