- Muşmula suratlı -

670 33 10
                                    

Sabah erken uyanmıştım.Nedeni çok belli,tabiki de okul.Okul olmasa o sıcacık yatağından kim kalkmak ister ki ? Bazı sesler duyuyordum,sanırım Lara yedek anahtar ile eve girmiş,kahvaltı hazırlıyordu.Ah ! O tabak 'çakur çukur' sesleri yokmu,tam bir işkence !

Yorganımı üstümden kaldırdığımda,ürperdim.Tanrım,dondum ! İstemeyerekte olsa o buz gibi fayansa basarak banyoya doğru parmak uçlarımda ilerledim.Acaba bugün okulu uyumak içinmi eksem ? Gerçi tarih sınavım var,hoca ağzıma sıçar.

Suratımla aşırı derecede soğuk olan su birleşince titredim.Midem resmen savaşıyordu.Beni tanımıyan bir kişi 'Deprem oluyor! ' diye muhtemelen tiz bir şekilde çığlık atardı.Ben bir insanın 2 günlük yemek öğünlerini sadece kahvaltı da yiyiyen bir insanım.Ama cılız,90-60-90'lık olmasam da yinede o ölçülere yakın bir fiziğim var.Banyoda ki klasik ihtiyaçlarımı tamamlayarak mutfağa doğru ilerledim . Cidden neler yaptığımı bilmek istemezsiniz -ki bende iğrençleşmek istemem-

''Saat kaçta zıbardın da bukadar geç kalkıyorsun ?'' dedi Lara yapay bir sinirle.

Oho...kafayı bulmuş bu ! Geçmi kalkmışım,ulan saat daha 7 bile değil !

''Sanada günaydın Lara!''

Dedim gözlerimi devirerek.

''Sınavın var çalıştın mı ?''

'' Aynı okulda,aynı sınıfta ve aynı sırada oturuyoruz.Seninde sınavın var,sen çalıştınmı ?''

''Ben gelemem güzelim,Bartu ile buluşacağız''

O değil de onu hiç böyle hülyalı hülyalı görmemiştim.Dünyanın sonu geldi sanırım.Lara,milyonlarca kişiyle çıkmıştı ve hepsinde de ilişkilerini kendisi bitirmişti.Oyüzden şaşırmam gayet normaldi.Sizin de böyle kaçık bir arkadaşınız olsaydı -belki de vardır- beni anlardınız.

''Lara bak eğer...''

''Merak etme busefer öyle birşey olmayacak.''

''Tamam.Hadi gidelim,yoksa sen buluşmana bende sınavıma geç kalıcağım''

**

Okuluma,annesinden ödünç aldığı -benim deyişim ile,aşırmak - arabayla gelmiştik.Lara gideli 2 saat olmuştu ki zaten sıcacık yatağımla vedalaştığımdan beri moralim bozuk bir ruh halindeydim .

Dersimiz: Tarihti.

Dersin başından beri tek anladığım konu hocanın anlattığı -ki artık bıkkınlık içinde dinlediğim bir konuydu , artık içimden hoca anlatırken söylüyordum bunları. - ;

Osmanlı Devleti,1440 - 1444 yılları arasında Balkan ulusları karşısında zor duruma düşmüş ve üst üste mağlubiyetler almıştır.II.Murat,bu gelişmeler...

FALAN FİLAN

Okulumun bitmesine 4 saate yakın vakit vardı.Mağlum lisedeyiz değil mi !

Dersimizin bitiş zili çalmıştı.Sınıftan,eşyalarımı çantama tıktıktan sonra kantinden kahve alıp bahçeye çıktım.Bahçedeki boş bankların birine yığıldım.O ölüm merdivenleri beni mahvediyordu.Ne yani yaparken üşenmedinizmi ? Bu dersimiz Biyoloji idi ve bu seçmeli ders Pars ile ortaktı.

Hiç bu derse girmek istemesem de çok sevdiğim rahat banktan kalkıp,ellerimle ve kolumla bir kahveyi bir de kitapları tutmaya çalışırken,11-F'nin yolunu tuttum. Sınıftan içeri girerken biriyle çarpıştık.Geri zekalı eşyalarımı yere saçmıştı.Ayrıca az daha kahvemi tutmasaydım şuan çığlık çığlığa olucaktım.Yol geçen bağın ayısıya sanki,al işte.

O değil de ben kalemimin ucunu açmaya üşenen birisiyim ve bunları toplamak bir cehennem azabı gibi birşey olurdu herhalde.Karşımdakine bakmam ile gözlerimi kısmam bir olmuştu.Sapıklık yaptığı yetmiyormuş gibi birde sırıtıyor karı kılıklı muşmula !

Anlamış olacak ki yere eğilerek eşyalarımı toplamaya başladı.Bazen bana bakıp yardım istermiş gibi bakıyordu bende dil çıkarıyordum.Ha-ha birde yardım mı edeceğim ? Yok babaannemin donu ! Bir küfür mırıldanıp toplamaya devam etti .

**

Ders,ders,ders...

60 dakika bir bitmiyor,lanet girsin bu seçmeli derslere!

Ders zilinin bitmesine daha yarım saat varken biraz telefonumla uğraşmaya karar verdim ve Lara'ya whatsapptan mesaj attım,maksat onunla Bartu'yu rahatsız etmek.Yaşasın kötülük! ;

Ben : ''Adamın biri şoka girmiş,karısıda migrosa.''

Lara : ''Neden şoka girmişki adam ?''

Ben : '' Kendisine sütyen almış kanka ! Sen malmısın ? Hayır yani,espiriyidemi anlayamıyorsun ? Senden bana fayda gelmez.Dersi dinlemeyi tercih ederim baybay. ''

Lara : '' Yanlışlıkla babaannem gibi kat kat giyinip nefessiz mi kaldın ? Nedemek ders dinlemeyi tercih ederim ? ''

Bu mesaja gözlerimi devirerek telefonumun internetini kapattım.Pars derse girmemişti ki bu çok tuhaftı.Onun derse girip beni 60 dakika süresiz süzmesi gerekiyordu.Bunu istediğimi sanmayın,çok rahatsız edici bir durum.Merakımın nedeni buna alıştığım içindi,her ne boksa...

Dersin bitme zili çaldığında,kim bilir ne zamandır tuttuğum nefesimi karbondioksit olarak dünyaya saldım.Aslında bakarsanız ben bir kişiye sinirlenirsem gıcık kaparsam,karbondioksitimi ona doğru üflerim ki oksijeniyle karbondioksitim birleşip,ölsün.

İlk bölüm sizce nasıl gençler ? Yorumlarınızı bekliyorum...

Vay Piç !  •Bir süre askıda•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin