Rüzgar'a çok ama çok sinirliydim.Çok kalbimi kırmıştı bu sefer.Bu konularda bu kadar hassas olduğumu bile bile bunu bana yapmıştı.Ama ondan intikam almam gerekiyordu.Nasıl intikam alacağım hakkında tekk bir fikrim dahi yoktu.Ama kime gidersem gidiyim beni eleştirecek bana böyle bir şey yapmamam gerektiğini söyleyecekti.Tek bir kişi dışında Atahan.Bu yüzden hemen Atahan'ı aradım.
''Atahan selam?''
''Uuu Kayra Hanım sonunda aradınız.Neyse tamam trip mod off.Nasılsın bebeğim?''
''Yardımına ihtiyacım var bir yerde buluşalım hemen.''
''Tamam bizim kafeye gel o zaman.''
Hemen üstüme pantolonumu ve T-shir'ümü geçirdim.Aşağıya indim botlarımı giydim beremi taktım deri ceketimi giydim ve evden bir hışımla çıktım hemen kaskımı takıp motora bindim.Kafeye girdiğimde Atahan bir masada oturuyordu beni görünce yağa kalktı ve ben de yanına gidip sarıldım ona.
''Evet neden bana ihtiyacınız varmış bakalım?''
''A-atahan biz Rüzgar ile ayrıldık.''
''Çok üzüldüm.Üzdü mü seni?Ben sana seni üzücek dedim ama ben dinlen-''
''Atahan yeter.Senden ondan itikam almak için fikir istiyorum.''
''Doğru adama geldin güzelim.Düşünelim bakalım.''
Bir süre düşündü.
''Buldum.Sana bir sevgili bulucaz.Ama tabi bu iş sana ait.Gerisini bana bırak sen.Ama dediğim gibi birini kendine aşık ediceksin ya da önceden aşık olan birini bulman lazım.''
Aklıma Demir ve Çağlar geldi.Demir hassas biriydi onu böyle bir iş için kullanmayacaktım.Kullanamazdım.Bu yüzden Çağlar.
SONRAKİ GÜN
Bugün intikam planına başlıyordum.Tek yapmam gereken Çağlar ile çıkmaktı ve bunun için tabiki Ceren'den yardım alacaktım.Okula girdiğimde Ceren beni bekliyordu.
''Dökül.''
''Şimdi neden diye sorma beni yargılarsın biliyorum o yüzden gidip Çağlar'a Rüzgar ile Kayra ayrılmış demen lazım.''
''Tamam peki sorgulamıyorum ama bana bunun açıklamasını daha sonra yapacaksın.''
Ceren'den
Kayra'nın isteği üzerine bahçedeki çardaklardan birinde oturan Çağlar'ın yanına koştum.Çağlar'ın yanına gitmezdim genel olarak.Çağlar bir durumlar oldğunu anlamış olmalı ki yanındakilere işaret etti ve onlar da dağıldılar.
''Konumuz?''
''Kayra.Kayra'ya ilgin olduğunu biliyorum.Bu yüzden bunu sana söyleme ihtiyacı hissettim.Rüzgar ile Kayra ayrıldılar.''
İlk önce bir yüzü güldü sonra hemen soldu.
''K-kayra nasıl iyi mi?''
''İyi ama git bir bak istersen.''
Yanımdan toz olup gitti.Kayra yı ne de çok seviyordu.
Kayra'dan
Önüme bakmamla bana koşarak gelen bir Çağlar görmem bir oldu.Ceren her şeyi anlatmıştı.Üzgün görünmeliydim.Ne mutlu ki istediğim zaman ağlama özelliğine sahiptim.Çağlar geldi yanıma oturdu.
''Sen iyi misin?''
''İyiyim.''
Bir süre sessizlik oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜLÜCÜK KRALİÇESİ
Chick-LitBad boy hikayelerinden sıkıldın. Biraz klasik ergen hikayelerinden istiyorsun. Ama ikisini de çok fazla istemiyorsun. O zaman GÜLÜCÜK KRALİÇESİ tam aradığın şey.