Hikayemizde sınıfsal farlılığın olduğu bir okulda geçiyor. O okulda bulunan bütün öğrenciler ünlü iş adamların ve zengin çocukların okuduğu okul. Okulun en zengin 4 oğlan çocuğu ve kızların en büyük hayranı ve tabiki erkeklerin düşmanıdır ayrıca..
Bu 4 erkek dığer bir alt tabakalarından olan zenginleri istediği gibi kullanabiliyor ve ayrıca köleleri gibi görüyordu. Bir gün onlara karşı gelen ve alt tabakalarından olan ( onlardan daha az parası olan) bir erkek çocuğu onlara ters cevap vererek bu 4 zengin aile çocuğun her hafta dayak yesine sebep olur.
Günlerden bir gün çocuk kiyafetlerini kuru temizleyiciye verir ve aradan bi saat geçtikten sonra 4'lü çete bunu dövmeye kalkar cocuk kendisini intihar etmek için okulun cati katina cikar ve intihar etmeye calışır ve tam o sirada kuru temizlemeciye verdiği elbiselerini getirir. O intihar etmek isteyen cocuk kıyafetlere ihtiyaci olmadigini soyler ve intihar edecekken kız onu kurtarır. Kızin bu davranısı sayesinde okulun istikbalini ve okul sahibi olan Bayan bu fakir kızın okulunda bulunmasını ister kız meşur olur. Okulun sahibi olan bu 4'lü çetelerden birinin ailesidir.
Bu kız sakar cesur ve yardımsever bir insandır. Onun bu cesareti okulun sahibi olan zengin çocuğun ilgisini çeker ve ilk defa birine aşk olur. Ne yazıkki kız ondan hoşlanmaz ve aksine insanlara yaptigi eziyetlerden dolayı nefret eder. Ama 4'lü çeteden birindn hoşlanır fakat, o çocuk başkasına aşktır
Hikayemizin özeti bu sadece dewami gelecektik işallah haftaya hikayemize başlayacağım.
Hikayenin sonunda acaba kız kiminle birlikte olacak veya kız o okulda ve zengin çocuğun ona bakmayacağini düşünerek çekip gidecek mi? Yada orda kalıp aşkı için savaşacak mi? Savaşacaksa neler yapacak ? Yoksa aşkını içinde mi yaşatacaktı?
Heyecan dolu bir hikaye okuyup ilgilenirseniz sevinirimSaygılarımla....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Farklı İnsan Ve Aşk
RomanceBu benim ilk eserim olacak ve ilgi gösterip okursanız sevinirim. İlginiz ve beğenileriniz için şimdiden teşekkür ederim.